(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BECEREMEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BECEREMEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hece şiirlerinde gizli bir melodi olmalı ki, şiire bir akıcılık verir. Gönlünüze sağlık. Türkü tadında bir şiir okudum. Gönlünüze sağlık üstadım. Selam ve muhabbetle...
Vurdun ya hançeri aha şurama Açtığın bu yara tutmuyor yama Ben beni kolayca öldürdüm ama Bir bendeki seni öldüremedim... -Bu kadar yürekten sevilen birini unutmayın da, Güzel bir sevgi şiir okudum. Tebrikler, selamlar. NOT: Afet hanımında belirttiği gibi son dörtlükte durak sayıları dikkatinizden kaçmış sanırım. Böceği hangi hallerde koyuyor konusunda uzmanlar onu bilemeyeceğim ama siz arkadaşımızın dikkatini celp etmek istedik. Tekrar selamlarr.
Özlem ÇETİN tarafından 1/2/2014 11:29:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
bir şiirde yapma çiçeklere su yürüdü de bir senin aşkını yeşertemedim gibi bir sitem vardı sizin ustaca üstadça mısralarınızı okumak ayrı bir zevk tebrikler teşekkürler selamlar sizin radyo programınızı ınternetim sınırlı olduğu için dinleyemiyorum sultan abla gücenmesin istanbula taşındım ya istanbul büyük şehir kimselerle tanışamadım dah Allaha emanet olun
Gönül dolusu tesekkürler ediyorum güzel yorum için hocam. Ayrıca yeni görev yerin hayırlı olur inşallah, başarılar dilerim değerli hocam Hayırlısı olur inşallah...
Vurdun ya hançeri aha şurama Açtığın bu yara tutmuyor yama Ben beni kolayca öldürdüm ama Bir bendeki seni öldüremedim... ..Merhaba güzel insan seni burada görmek güzel..bu dörtlük bana çok şiir yazdırır Kutladım selamlar
Sürdüm gittim yar yolunun izini Zormuş çekmek cilvesini nazını Şu gönlüme mutluluğun sazını Uğraştım, didindim çaldıramadım...
***************************************** Her ne etse cânâna can, Canı çıksa da demez; canımsın, cânân.. Vermesin yaradan zalime aman.. Çileden çıkarır, eyler perîşan, Vah ki! Ol dilberin lütfu da hep, Gümandır, güman...
Efendim, çok beğeni ve takdirlerimle... Esen kalınız! Tekrar hoşgeldiniz...
Şiir okumak güzel bir duygu, hele şiir ahengi, harmonisi ile böyle nefis ve anlatımıyla böyle latif olunca tadına doyum olmuyor, sözlerin manası ve çağrışımıyla uyumlu biçimde dizilişi bir müzik eserindeki uyumu gibi olunca o an duyulan estetik duygular da bir başka hoş oluyor... Cemal Hocam, şükür ki sizi yine okumak nasip oldu... Rabbim kaleminize ve kelamınıza zeval vermesin... Kalbi selam ve saygılarımı yolladım...
katettiğiniz yolu kıskanmamak, en hafif ifadeyle imrenmemek elimde değil..mükemmel bir şiir..su gibi berrak ve akacağı istikamete varmış..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..sağlıcakla kalınız..
Değerli Afet hocam, bir zamanlar karalayıp biryerlere bıraktığım bir çalışmaydı. unutmuştum bile. Uzun zamandır da siteye birşey eklememiştim . Yeni birşeyler ortaya çıkaramıyorum hiç olmazsa bir şey ekleyim sayfama diye bunu çıkarıp kopyalayıp sayfaya yapıştırdım. Son kıtadaki durakları o zaman farkettim. Değiştirmek istedim ama hiçbir değişiklik beni tatmin etmedi . Şimdi sizin uyarınızla yine denedim ama bir türlü içimin rahat edeceği bir değişiklik çıkaramadım ortaya. Meğer ne zormuş şiirde tadilat yapmak. Ama eninde sonunda bir yolunu bulacağım...
Çok teğekkürler Afet hocam yorumunuza ve uyarınıza, saygılar, selamlar...