(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİYORUM ONA DOĞRU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİYORUM ONA DOĞRU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günahtan kararmış yüzle. Utanıp yaş döken gözle. Üç metrelik kefen bezle. Gidiyorum oana doğru…
Ramazan’ım yüzüm soldu. Hasret hiç çekilmez oldu. Vuslatın zamanı geldi. Gidiyorum ona doğru…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 31.01.2013
DEĞERLİ ŞAİRİMİZ VE DEĞERLİ HEMŞERİM DEĞERLİ HOCAM. YUNUS EMRE TADINDA BİR ŞİİR OKUDUM GERÇEKTENÇOK GÜZEL ŞİİRLERİNİZ GEÇEKTEN ÇOK ANLAMLI ÇOK MANALI ÇOK HAZ ALDIM
ALLAH'IM O YOLDA GİTMEYİ HEPİMİZE NASİP EYLESİN ŞİİR YAZAN KALEMİNİZ ASLA YORULMASIN SEGİ VE AŞK DOLU GÖNLÜNÜZ HİÇ SUSMASIN SİZE BAŞARILAR DİLER SAYGILAR SUNARIM EMEKLİ ENVER SERT AŞIK ENVERİ-42 KONYA
ne güzel,şarkı tarzında, o büyük aşkı yaşayan ona doğru gitmek ister,demek dünyayı terkedecek kadar aşkı yaşamış,ne mutlu,herkes gitmek istemez kolay kolay, duygu yüklü kaleminizi kutluyorum efendim saygılar..
GİDİYORUM ONA DOĞRU............ Allah geçinden versin hocam Elbette gideçeğimiz yer orası ama....... Beğeni ile okudum yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın........... Saygılar
Son vasiyetimi yazdım; Gidiyorum ona doğru. Mezarımı bile kazdım; Gidiyorum ona doğru…
Şu yalan dünyadan bıktım. Başımı önüme yıktım. Dönülmeyen yola çıktım. Gidiyorum ona doğru…
İnancımla düştüm yola. Amelim yoldaşım ola. Bir yerde vermeden mola. Gidiyorum ona doğru…
Acılar gayrı son bulsun. Sevenlerim dua salsın. Dostlarıma selam olsun. Gidiyorum ona doğru…
Çektiğim bunca ahımla. Yüzümde ki siyahımla. Sevabımla günahımla. Gidiyorum ona doğru…
Yalan dünyaya dargınım. Yıprandım gayrı yorgunum. Bitiyor dünya sürgünüm. Gidiyorum ona doğru…
Günahtan kararmış yüzle. Utanıp yaş döken gözle. Üç metrelik kefen bezle. Gidiyorum oana doğru…
Ramazan’ım yüzüm soldu. Hasret hiç çekilmez oldu. Vuslatın zamanı geldi. Gidiyorum ona doğru…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 31.01.2013
Ölümü ahireti hatırlatan anlamlı bir şiir okudum,Evet herkes gidecek vakit saat saniye tamam olunca.Rabbim imanlı gitmeyi nasip eylesin,bu fani dünyada zaten huzur yok,Cenneti hak etmek ne güzel,Kutluyorum değerli şiirinizi...Selam ve dua ile..
Utanıp yaş döken gözle.
Üç metrelik kefen bezle.
Gidiyorum oana doğru…
Ramazan’ım yüzüm soldu.
Hasret hiç çekilmez oldu.
Vuslatın zamanı geldi.
Gidiyorum ona doğru…
Ramazan AKKAŞ
NEVŞEHİR-Tepeköy
31.01.2013
DEĞERLİ ŞAİRİMİZ VE DEĞERLİ HEMŞERİM DEĞERLİ HOCAM.
YUNUS EMRE TADINDA BİR ŞİİR OKUDUM GERÇEKTENÇOK GÜZEL
ŞİİRLERİNİZ GEÇEKTEN ÇOK ANLAMLI ÇOK MANALI ÇOK HAZ ALDIM
ALLAH'IM O YOLDA GİTMEYİ HEPİMİZE NASİP EYLESİN
ŞİİR YAZAN KALEMİNİZ ASLA YORULMASIN
SEGİ VE AŞK DOLU GÖNLÜNÜZ HİÇ SUSMASIN
SİZE BAŞARILAR DİLER SAYGILAR SUNARIM
EMEKLİ ENVER SERT AŞIK ENVERİ-42 KONYA