Ey nebi yanmasaydı solumdaki od, senin aşkınla, tespihimden akar mıydı kan? ........... Ey aşkın dilberi, atmasaydı kalbim senin heyecanınla, uçar mıydı aklım yokluğun peleriniyle hiçliğe..... Gül nebi, güller bahçesinde, güzelliğimi kaybettim, yan nebi, yanmak vaktidir hakkın aşkıyla....
Acının en sivri yerinden ısırdım, dilim yaralı, Dizlerime bakmayın ağlarsınız, döküldü dikişlerim. ölüm bazen kurtuluştur en ücrasına kainatın kanat çırpmak. Zayi olmak sevdasında gönlüm, yan yanabildiğin kadar.....
Öldüm her öğün seninle, lokmaların ne kadar da derin. Sonsuzluğa doğru, yine de aşk diyen ben miyim? ye/di varlığımı kalbim, Yedi gün, orkinos yakam, mehtap kapalı. içime sakın girmeyin, her yerim bir vehim...
Beyaz gül, kefenini gördüm ben aşkın, hadi gül, gül/ümse. Gel de gör okyanusun dibini, balıklar susuz. Azrail geç kaldın yine, kalbin tabutu çoktan hazır. Gel de gör gönül, kainat sensizlikten yana kusursuz. Toprak yağmuru arzuluyor, ben seni, Gel de gör gönül, beyazgül susmayı da öğrenir. YANMAK VAKTİDİR BUGÜN ey nebi, senin aşkınla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANMAK VAKTİDİR BUGÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANMAK VAKTİDİR BUGÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.