(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİYE GELDİN BU ÂLEME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİYE GELDİN BU ÂLEME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanı tefekküre sevkeden etkili içeriği, akıcı üslubu, duru dili ve kusursuz tekniği ile çok güzel, düşündüren ve etkileyen bir şiir... Rabbim hepimizi kendisini ve kendimizi bilenlerden eylesin, varoluş gayemizi bilenlerden etsin inşallah...
Bu dünyada imtihan zorlu geçiyor, Masunlar acıları ağır çekiyor... Fitne durmuyor zalimlik ekiyor, Birgün öleceksin bir düşünebilsen. HakankURTARAN Yüreğine sağlık Hocam.
Gece gündüz yol alırsın, Cansız halle yol bilirsin, Cemal burda mı kalırsın? Niye geldin bu âleme.
Cemalettin GÜRPINAR.
Bu aleme gelmek bizim elimizde değil bu kalü belada yazılmış, tecellimiz yüce Mevlamız kulluk istiyor bizden, yüz akıyla gidebilenlere ne mutlu onlar niye geldiklerinin hakkını veriyorlar, veremiyenler ne yapacak.Çok güzel bir şiirdi, arkadaşımı kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Değerli kardeşim .bu aleme yaratıcımıza kulluk için geldik ama hangimiz gereği gibi kulluk yapabiliyoruz.kulluğun en önemli şartı Allahın varlık ve birliğini inkar etmemek .ikincisi kul hakkı yememek zira Allah bir tek bu kusuru affetmeyi kullarına bırakmıştır.istediğin kadar ibadet et ama ufacık bir kul hakkı bizi cehenneme götürmeye yeterde artar bile.çünkü Allah bütün kullarını aynı ölçüde eşit yaratmıştır.maalesef bu devirde öyle saçmalıklar ileri sürülüyor ki,günah olmayan şeylerde günah olarak empoze edilmeye başladı.şahsen dinimizi iyi öğrenmek istiyorsak hepimiz kitabımızı okuyup anlamaya çalışmalıyız ve bazı yobazların söylediklerine uymayalım.Allah ne dyor kitabımızda......'''''herkes cennetin tadını tadacaktır.ama günahlarına göre kimi cehennemden koşarak geçecek,kimisi yıllarca yanacak ondan sonra cennete geçecektir.hiç bir zaman ,hiç kimseyi ötekileştirmeyelim ,çünkü en doğrusunu Allah bilir.şiirin çok güzeldi.keşke herkes taraf tutmadan bu tür şiirleri okuyupta ders alabilseler.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
Cennet - Cehennem Her Geçen Gün, Sensizliğimi Biraz Daha Yüzüme Vururken, Kendime olan Küskünlüğüm çığ gibi büyüyor.. Bilirsin! Dilsiz olurum yanında, Haykırmak istesem de haykıramam… Anlatamam.. İçimdekileri.. Çünkü anlatacak kelimeler icat edilmemiş henüz.. Defalarca Kaçış planı yapmama rağmen, Kaçamıyorum.. İstemiyorum kaçmayı… Ama biliyorum! Bana huzur verecek Cennet de Sen de, Beni delice yakacak Cehennem de…
günde binlerce kere kendimize sorup cevabını tefekkür edeceğimiz bir soru ben neyim nerden geliyorum nereye gideceğim gayem maksadım nedir tefekkür ettirdiniz teşekkürler selamlar
Cemalletin bey yüreğinize sağlık güzel bir eser bu dünyaya niye geldiğimizin sorusunu yazanlarda kendilerine sorsalar acaba biz nerede hata yapıyoruz diye Müslüman kardeşlerim bakınız bu 300 veya 500 kişilik sitelerde bu Müslümanlar AYRIM yapıyor ........ Müslümanlık adil bir dindir herkese aynı ölçüde bakan bir dindir Elhamdülillah çok şükür ben de Müslümanım ama ben hiç kimseye ayrı yada uzak bir tutum izlemem .
BU YORUMU.......... özellikle yazdım çünkü size karşı değil bazı yorumcu arkadaşlarımız bu sitelerde sadece kendilerini Müslüman sanıyor ve dar bir çerçeveden kendilerinden başka kimseye ne giderler nede okurlar işte bunlar ötekileştirenler insanlar herkesi kucaklaya bilse herkesi kabullense herkese saygı duysa yada anlamaya çalışsa mutlaka bu İslamın yarına olacak ben bundan eminim.
47 tane İslam ülkesi var 10 da cemaat ve topuluk var hepsinde bu benden iyi Müslüman yok diyen zihniyet tin yüzünden kan göz yaşı helak ve nefret var. ve günde en az 1500 kişinin eli ayağı kopup havada uçuyor!!!
hiç bir ayette demez ki adam öldür derki Müslüman Müslümanla 3 günden fazla küs yok bu gün İslam adına İnsan öldürenleri İslamı çıkarı için kullananları İslamı makamı için kullananları İslamı bir şiir de bile ayırarak kullananların İslama verceği bir şey yok saygılarımı sunuyorum şiiriniz çok güzeldi sizi Rabbime emanet ediyor en güzeller sizin olsun Allah ın rahmeti bereketi hidayeti selameti sıhhati üzerinize hanenize olsun SAYGILARIMLA
Bekir Akbulut tarafından 1/28/2013 12:13:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÇOK KIYMETİ DOST ŞAİR KARDEŞİM SAYFAMA UĞRAYIP DESTEK VERMENE VE ŞİİRE ÇOK NAZİKTENDE ÖTE KARDEŞLİK DUYGU VE DÜŞÜNCELRİN ENDERUN DUYGULARLA YORUM BIRAKMANA YÜREKTEN TEŞEKKÜRLER EDERİM SELAMLAR SAYGILA...
Yaradan’ı bilemezsen, Yoluna baş koyamazsan, Canı ona vermezsen, Niye geldin bu âleme. bu dörtlüğü çıkartabilirseniz iyi olur çünkü kafiyeleriniz hatalı, başarılar dilerim.
Ah o gafletten bir uyanabilsek neler olmaz ki kıymetli Hocam... Rabbim bizleri gaflet uykusuna dalmaktan korusun... İhlaslı kaleminizi ve yüreğinizi kutluyorum... Selam ve saygılarımla...
efendim bu dünyaya niye geldim Bu dünyaya yaşamaya bir süre sonra arınmaya allah birdir inanmaya inanıpta söylemeye geldim kutlarım değerli kaleminizi sygılarımla selamlar
Çok güzeldi.
Kaleminiz daim olsun.
Sağlıcakla.