(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boşuna Yorulma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boşuna Yorulma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilinden düşmesin Hak’ka dualar, Her dua kalbinden şeytan kovalar. Yıpratır ruhunu çürük davalar, Boşuna yorulma sonu yok bunun. YÜREĞİNİZE SAĞLIK BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN
Yüreğine sağlık yıldız hanım evet hakikatlerle dolu çok güzel bir şiirinizi okudum çok etkilendim kaleminiz kaim olsun hayataın gerçeği bu hiç bir kötülüğün sonu yoktur kötülük eden kötülük güzellik eden güzellik bulur rüzgar eken fırtına biçer elinize yüreğinize sağlık
’’Ölüm insanları bekleyen tek ışıktır’’… O ışığa ulaştığımızda yolumuzu karatan değil aydınlatan olması için kalbimizi temiz parlak ve asla her ne olursa olsun kirli tutmamalıyız…
izmirde yağmur hiç dinmedi.... internet sık sık fren yapıyor şimdi biraz düzeldi... geç kaldım ama kaçırmadım bu güze şiir yakışan yerde kutluyorum saygılar
Değerli şaire'm,her kıtaeıyla öğütler taşıyan DİDAKTİK, öte yandan yüreklere coşkulu dokunuşlarıyla da LİRİK dörtbaşı mamur bir hece şiiri ıkydym.. Gertürlü beğenü ve tenrikleri hakdeiyor,ben de acizane beğeni ve tebriklerimi sunuyorum hm.ef. Çok teşekkürler,heryaşta öğreneceğimiz pekçok şeyler olduğu hakkındaki kanaat ve bilgimi birkez de bu güzel şiirle te'yid ettiniz.. Bilvesile selam,sevgi ve saygılarımla efendim. "...Dilinden düşmesin Hak’ka dualar, Her dua kalbinden şeytan kovalar. Yıpratır ruhunu çürük davalar, Boşuna yorulma sonu yok bunun..." ALLAH,DUADAN MAHRUM KOMASIN BİZ KULLARINI..
Toprakta tümsektir bedenden kalan, Varlığın yokluğun tamamı yalan. Ölümsüz sayılır eseri olan, Çabasız görülme sonu yok bunun.
Hiçbir şeyin sonu olmadığını bildiğimiz halde, nafile, kırıp kırılıyoruz çok zaman. Halbuki yanımızda götüreceklerimiz, sevap, geride kalanlarsa eserlerimiz olacağını çok iyi biliyoruz.
Bu şiiriniz de sizden geriye kalacak güzel bir eser olmuş sevgili Yıldız.
İnsanı silkeleyip kendine getirebilecek nitelikte... kendini dünya haline kaptırıp gelecek kışı unutanlara itina ile okutulması gereken dizelerdi. yerine çok yakışan günün şiirini ve şairini gönülden kutladım.
Geceler boyunca yalnızlık kader, Nereye gidersen peşinden gider. Yoldaşın olmuşsa ömrünce keder. Acıyla gerilme sonu yok bunun
Gönül sesinizi büyük bir zevkle ve beğeniyle okudum. Tekniğine uygun ahenkli bir hece şiiri. Günün seçkisine çok yakışmış.Gönülden kutluyorum. Selam sevgiler.
Geceler boyunca yalnızlık kader, Nereye gidersen peşinden gider. Yoldaşın olmuşsa ömrünce keder. Acıyla gerilme sonu yok bunun YOLDAŞIM OLDU BİLGİSAYAR Yıldız selamlar beğeniyle okudum .
Ağaca dolanan sarmaşık gibi, Dünyaya sarılma sonu yok bunun.
Sonu olmayan seyler galiba bizi daha cok kendine dipsizlere cekiyor .. Anlatim guzelligi ve siire, heceye , yuregine gonulden tebriklerimle Arkadasim. Sevgimdesin..
... Kışına hazırlık baharın, yazın, Bulanıp durulma sonu yok bunun ...
Hanımefendi bütünüyle hayatın özeti bir replikti : " sonu yok bunun "
Evet, doyumsuz insanın özü, doymaz bir türlü gözü, biraz uzatacağım sözü :))... Sonunda - bazılarımıza da nasip bile olmayan - iki arşın bezi sıkça görmemize rağmen daha da istemekten geri durmuyoruz. Bunun için sonunda pişman olup geri dönüp, yakalayamayacağımız güzel gençlik yıllarımızı yaşamadan geçiyoruz.
Yukarıya aldığım, evrenin temel prensibinin güzel bir ifadesi olarak gördüğüm iki dizeyi çok beğendim ; KIŞINA HAZIRLIK BAHARIN YAZIN...Evet o kış MUKADDER... Baharı yazı dolu dolu yaşamak lazım. Kış mukaddaer... Çok güzel bir şiirdi çok beğendim. Tebrik eder saygılar sunarım.
PARDON : Fotoğrafın hakkını yediğim için geri dönüp ekliyorum. Bu derinlikte bir şiire bu derinlikte bir fotoğraf çok yakışmış :))
vega4 tarafından 1/26/2013 10:32:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hanımefendi bu şiirinizi çok sevmiştim, sabah kalkar kalkmaz ilk işim sonuca bakmak oldu. ÇOK SEVİNDİİİİİİİMMMMM :))))))))))))))))))))))))))))))))) Tebrik ederim.
Tebrikler şairemize..Şiirinizde değindiğiniz gibi,bedenden bir eser bırakacağımız tek şey kesinlikle topraktaki tümsek olan mezardır. Bunun dışında adımızdan bahsettirebilecek bir eser bırakabilmektir önemli olan.Askerliğimi yaptığım ilimiz Tekirdağ'a da selamlar..
Geceler boyunca yalnızlık kader, Nereye gidersen peşinden gider. Yoldaşın olmuşsa ömrünce keder. Acıyla gerilme sonu yok bunun
Dilinden düşmesin Hak’a dualar, Her dua kalbinden şeytan kovalar. Yıpratır ruhunu çürük davalar, Boşuna yorulma sonu yok bunun.
Yıldız TOKSÖZ
MANEVİ DEĞERLERLE SÜSLENEN SATIRLAR GERÇEKLERİ BİR BİR SIRALAMIŞ ÖĞÜTNİTELİĞİNDE TAKDİRE ŞAYAN MÜKEMMEL BİR ŞİİR ALLAH RAZI OLSUM ÇOK GÜZEL TEBRİK EDERİM SELAMLARIMLA A.E.O