(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERKEKLER AĞLAMAZ MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERKEKLER AĞLAMAZ MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Erkekler ,erkek gibi ağlar, Hemde yakışır. (...) gibi bağırmak , hakaret etmekten bin kerre evlâdır. En azından bir duygusu olduğunu anlarsınız... Saygıyla efendim.
Ağlamaz olurmu hocam . erkeklerde ağlar.Hele ki bu devirde.Eğer ağlamazsa psikolojik bir sorun vardır.Yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim. İnsanlar ismiyle müsavidir derler.Kantarın topunu kaçırmamaya çalışırım.Kaleminiz daim olsun saygılarımla
Değerli hocam, Serbest şiirinizi ilk kez okudum yanılmıyorsam. Serbestte de ustasınız gerçekten.... Çok anlamlı ve mükemmel bir şiir... Ağlamak kadar insanî bir duygu mu var ? Tabi erkekler de ağlar... Ve ben çok etkilenirim bundan insan olarak... Ssygılarımı ve puanımı kabûl ediniz lütfen...
Ağlamakla gülmenin insana mahsus olduğu hâlde; insan olan erkeğe ağlamak neden yakıştırılamaz? Ağlamak zayıflık değildir ki. Ağlamak; bir yerde umuttur aslında. Dua ederken kaç kişi gözyaşı dökmeden durabilir?
Bir de, soğan bile gözyaşı getirirken gözlerden; dünyada acı içinde olanların hâli; gözlerimizden yaş getirmekte, soğandan daha mı az etkilidir? Dayanılmaz acılar vermesin rabbim inşallah.
Bu konu beni yazdırdıkça yazdıracağa benzer. Kutlarım sizi Hisbey. Bu önemli şiiriniz beni çok etkilemiş, görüyorsunuz ya. Tam puan kardeşime.
Başarılarınızın devamını diliyorum. Saygımla selamlar... Sultan Yürük
s.yuruk tarafından 12/1/2007 5:10:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
s.yuruk tarafından 12/1/2007 5:11:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
dört duvar arasında herkes ağlar ama önemli olan başkasına karşı da ağlayabilmektir dürüstçe...çok az erkek gördüm ağlayan ve sebebi belki de küçüklükten beri ağlamanın erkeklere yakışmadı düşüncesi vurgulandığı için ama bu kalıbın içinden sıyrılmış erkeklee ne mutlu işte onlar güçlü olandır,ağlayandır korkmadan...
Erkekler ,erkek gibi ağlar,
Hemde yakışır.
(...) gibi bağırmak , hakaret etmekten bin kerre evlâdır.
En azından bir duygusu olduğunu anlarsınız...
Saygıyla efendim.