(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_KAYA_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_KAYA_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sözleri insan zihnine, yüreğine azımalı... Hem dini, hem örfi değerlerimiz doğrultusunda bu sözü sıkça duyar ve söyleriz, kimimiz sadece söyleriz, kimimiz hem söyler, hem sözün gereği gibi davranırız...Umarım kadınların iffetli olup olmadığına da kimse karar vermesin, umarım kadın veya erkek demeden insanların özellerine hiç kimse girmesin... Zira günümüde özlü sözleri sadece kullananlar çoğaldı.... Kutlarım duyarlı kaleminizi... Saygı ile...
Çok sağolun. zamansızlıktan minicik şiirler döndüm. Ev taşıdık, toplanması badanası-yerleşmesi ancak bu zaman oldu. Şiirden de bayağı uzaklaşmışım, körelmişim :( Sevgiler-selamlar.
İffetli kadınların arına leke süren Vicdanı sızlamadan mazlumları sömüren.
Hangi dinde yer almış fesatlık fitne fücur Başkasında arama asıl sendedir kusur.
Bunca vebale rağmen hala gülüyorsun ya Uslanmak zor diyorsun gökten düşmeden kaya.
VALLA İNŞAAT ALANI SANDIM FONU GÖRÜNCE ANLADIMKİ SALDIRI VAR KORKTUM ELBETTEKİ ÖNCE KENDİ EKRANIMIZA BAKARAK HALLERİMİZİ GÖRÜP SONRA BAŞKALARININ HATALARI VARSA YA İKNA YOLLARI ARAYIP YAPAMAZSAK TEŞİR ETMEMEMİZ GEREKİR NİHAYET İNSANIZ HATADAN HALİ DEĞİLİZ YÜREĞİNE SAĞLIK ÇOK ŞEY ANLATIYORDU TEBRİK EDERİM SELAM VE DUALARLA A.E.O
"Nush ile yola gelmeyeni etmeli tekdir. Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir" de... Bazılarına ne yaparsan yap boş, bildiği yanlışı doğru diye inada bindirip yoluna devam ediyor işte, Allah ıslah etsin ne diyelim.
Aman demeyelim, vakit kaybı zati! =)))
Kalemine yüreğine sağlık ablam. Sevgimlesin...
Teşekkürler ziyaretinize. Bizim belediyenin hiç bir şey umurunda değil. sokaklarda, çöpler almış başını gidiyor, sonumuz hayır ola bakalım.. 5 sokağa bir çöp varili veriliyor taş maş kimin umurunda :)
Zira günümüde özlü sözleri sadece kullananlar çoğaldı....
Kutlarım duyarlı kaleminizi...
Saygı ile...