(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANLAR CANI MUHAMMED şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANLAR CANI MUHAMMED şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçikmişliğin üzüntüsüyle bu güzel şiirinizi yeni okuyabiliyorum Üstad, gerçekten dolu doluydu Yüce Pygamberimize olan duygular, canı gönülden kutlarım, hürmetler
Ey sevgili ateşine yanarım, Ben yandıkça sevgine de kanarım, Gece gündüz her dem seni anarım, Canlar canı ey Muhammed Mustafa.... .........selam ve dua ile, hoşcakalınız...
Değerli kardeşim.şiirin çok güzeldi.fonu bir gül koysaydın daha uyumlu olurdu.değiştir bence. Hz. Peygamberin yaratılmasıyla onu öven manzum ya da mensur ifâdeler, ilhâmını Kur'ân'dan almışlardır. Hakk'ın kelâmında şöyle buyurulmaktadır. "Ey İnananlar! And olsun ki, sizin için, Allah'ı ve âhireti arzu eden ve Allah'ı çokça anan kimseler için Allah'ın Elçisi en güzel örnektir.'13 Kur'ân'da en güzel örnek olarak verilen Hz. Muhammed için âşıklar sultanı Mevlâna, şöyle der: "O'nun vasıflarını şerhini eğer ben devamlı durmadan söylesem, yüzlerce kıyâmet geçer de o yine bitmez." Aşkınla buhurdan gibi tütmekte bu kalbim, Sensiz bana Cennet bile hicrandır Efendim!
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum. ekliyorum.Hoşçakalın.
herşeyden vazgeçebilir misin hem maddeden hem tüm sevdiklerinden yediğinden , içtiğinden kullandığın her güzelden benindeki kibirden vazgeçebilir misin sadece var olduğun için var olabilir misin hiç bir ben olmadan boş bomboş kalabilir misin
yazanı bilinmiyor.
NOT.sevgili arkadaşım.eşimin kanseri metastas yaptığı için kemoterapi alıyor.bende onunla meşgul olmak zorundayım.Eskisi, gibi favorilerimi, dolaşıp şiirlerini okuyamıyorum.Ancak benim şiirimi okuyanların şiirlerini okuyup yorumlayabiliyorum.buda en az 10 günümü alıyor.tabii her şiire yetişemiyorum.kusuruma bakmayın.sizleri asla unutmuş değilim.selamlarımı gönderiyorum ,iyi günler diliyorum.,sağlıkla kalın......
suzan çelik tarafından 1/25/2013 4:37:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evvela geçmiş olsun Allah şifaler versin... Değrli kardeğim güzel yorumunuza çok teşekkürler ederim Allah razı olsun... Selamlar saygılar... Allah yar ve yardımcınız olsun...
Şiir olabileceği kadar güzel ve başarılı bir şiir. Her dizesi çok içten yazılmış, insana manevi huzur veriyor.
Fon resmi ile şiir arasında çelişki var. Hayatı yeni öğrenen bir çocuk bu şiiri okusa Atatürk'ü Hz. Muhammed sanabilir. Peygamber ismine atfen bir suret konulmasını uygun bulmuyorum. Ayrıca Atatürk ile Hz. Muhammed aynı görüşte değildir. Atatürk Laik bir anlayışa sahiptir. Devlet, toplum, eğitim hayatında dini değil, Laik bir anlayışı benimsemiş ve uygulamıştır. Medine'de kurduğu site devletini tamamen İslam akidesine göre yönetmiş ve şekillendirmiştir. Örneğin Hz. Muhammed "Kısasta sizin için hayat vardır." ayetini tebliğ etmiş ve uygulamıştır. Atatürk ise 1926'da İsviçre'den Medeni Kanunu almıştır. Bunların menşei farklıdır. Birinin menşei Kuranı Kerim, diğerinin menşei Roma'dır.
Bu bakımdan Hz.Muhammed konulu bir şiire onu sembolize eden bir gül veya doğrudan ismini yazmak daha uygundur. Büyük taarruz, Sakarya Savaşı, İnkılaplar gibi bir konuda şiir yazarsanız buna da Atatürk resmi daha uygun olacaktır. Şiir sizin tabi ben sadece fikrimi belirttim. Şiiri çok beğenmeseydim bu kadar yazıyı da yazmazdım doğrusu.
Her iki isme birden bu güzel anlamlı dizelerle güne özel yazılmış şiirinizi kutlarım Cemalettin hoca..Görsel anlamda da resim bir başka değer ve anlam katmış ayrıca tebrik ederim saygılar..
Değerli üstadım! Harika bir sayfada güzel bir şiir okudum. Seçkin kaleminiz her daim var olsun. Kandiliniz mübarek olsun. En içten selam ve saygılarımla.