(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKAKLARIN İŞİ DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKAKLARIN İŞİ DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili rftk, şiiriniz oldukça anlamlı ve anlatımı ile okuru etkiler bir nitelik kazanmış durumda. Ancak aşağıdaki bölümlerdeki tutarsızlık - özellikle ve tek tutarsızlık nedeni noktalama işaretlerindeki kullanım - şairin, şiir içindeki uyuma - bu sadece anlatımda değil noktalama işaretlerindeki uyumu da içerir - biraz özensiz olduğunu görüyorum. İlk dizede 'yalan' kelimesinden sonra kullanılmayan ',' gerekli görülüp ikinci tekrar kısmında kullanılmış. Buna dikkat çekmek istedim. Şairimizden anlatımda göstermiş olduğu özeni noktalama işaretlerinin kullanımında da göstermesini istiyorum - izninizle...
'Yalan yalanı doğurur Talan, talanı..
Yalan, yalanı doğurur Talan, talanı..'
Başarılı şiirinizi tebrik ederim Sevgili rftk.
Ekleme: Sevgili rftk; teşekkür ederim gerekçesini bildirdiğiniz kullanım için. Bu elbette bireyseldir. Ancak siz, işi bilen olarak - nihayetinde şiir sizin elinizden çıkmış durumda - budur diyorsanız, bize buna uygun davranış göstermek düşer... Saygılarımla...
Serkan Canbolat tarafından 12/2/2007 12:25:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
yorum yapan herkese çok çok teşekkür.. Hacı ali abimiz müthiş bir çerçeve ortaya koydu. belki bir makale kadar dolu bir yorum.. ben de onu kutluyorum.. saygılar..
kazan hep kaynamalı da içinde kimler olmalı. cadı kazanında yine cadılar kaynamalı.cehenneme layık olanlar yani. ama,cehalet yüzünden hak etmişleri değil mazlumlarıda kaynatıyoruz.
bizim yargıtayımızın iş yoğunluğundan dolayı tahliye edilmesi gereken suçsuz 400 e yakın vatandaşımız içeriide imiş.
Adalet bakanının açıklaması bu. Adalet bakanının bile şikayetçi olduğu bir adalet sisteminiz varsa ne yaparsınız. Allah korusun bir empati yapın hele, şu haksız yatanların yerine siz olsaydınız kendi ülkenizde lanet okumaz mıydınız. ..................yaz kardeşim milyonlarca aşk meşk şiirinden birinin yerine böyle eşi benzeri olmayan şiirler yaz. kutladım seni.
Tebrikler! Bu manaları idrak ederiz inşallah. Rabbim esirgesin cehaletten ve şeytan-i arkadaşlardan inşallah... Tam puanımla... Başarılarınız daim olsun değerli kardeşim. Saygımla selamlar... Sultan Yürük