(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Apokaliptik Tasvir.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Apokaliptik Tasvir.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öncelikle teşekkür ediyorum...şiir hakkındaki düşüncelerinizi saklamadan, saklanmadan belirttiğiniz için..
evet şiirde kelime gurubu çok lakin anlamsız olduklarını hiç düşünmüyorum...tüm anlamsızlıklar bile bir araya geldiğinde en azından bir anlam oluştururlar...bu kadar anlamsız bulmanız tezatları olumluluğa çeviremediğiniz için olabilir mi acaba diye düşünmeden edemedim..( şiirdir kastım )
etkili yorum olarak seçmemin sebebi ise yürekliliğinizden kaynaklandı ... bir de belirtmek istediğim bir şey var, asla ne puan ne de başka birşey için yazıyor ya da siteye eklemiyorum...sadece yazıyorum...puan vermediğinize üzüldüğümü düşünerek lütfen kendinizi üzmeyiniz ,sakın..
Sesimi kesen bitişlerden kırkbir kere çekiştirdim önceleri ..''
kırkbir kere edilen dua..örselenmiş çağrılar.. yinede arsız birşiir durmuş teninde yine de... ilerliyorum şiirde... artkalan sayıklamalar var.. dokunduğum imgelerde...
Etim de eski nisalardan kalan en son çizgi kayıp tuzlu damla gezginin matarasındaki sonuncu yudum gibi
- yutkunurum.. ''
içme .... içme....
Bıraktım sabahçı unutmaları noksan soluklara''
şimdi iç... şerh koyuldu artık nasılsa.. ben bu şiiri dün neden görmedim...henüz okudum...dağıldım.. sevgimle Anasya!
"Asıldım tüm uyuşukluğumla aşınmış anılardan tekine"
İşte ne olduysa bundan sonra oluyor. Çekiştirdiğin gece katlayarak çoğaltıyor kelimeleri Sonra içine hapsediyor bir bir dokunuyorsun -istesende istemesende-herşeye Yıllar geçiyor işte eskimiliğimize rağmen Yine bizim yine bizden anılar.
Harikasın, sendeki bu zarif anlatımı çok seviyorum.
bekleyen var- mutlaka- sesini.