Odamdayım ,yine yalnızım. Gök ve Yüzünü, izliyorum . Yanımda , Sen yoksun . Bir bilsen Sevdiğim Gece bile ışıl ışıl İzmir ,gözlerimin feri yanında. Kuytu yalnızlığımda düşüverdin yine ,en aranılası zamanda Aklımda bir tek Sen Ruhun ruhumda tecelli anında Bağrımda yeşeren sevdan efsunlu bir bengisu .
Sen yanımdasın farzediyorum ya, Saçlarım iri dalgalı sarışın bir kız çocuğuyum ,gene Dudaklarım kan kırmızı ,biraz büzüşük . Masumiyet resmeder,meraklı gözlerle. Korkma sevdiğim eski yaramaz kız çocugu yok karşında Öyle dinginim ,öyle sukut ıcınde ki cümlelerim Yer yer utangaçtırlar. Konuşamam,anlatamam . Ta ki Sen konuşana ,konuşturana dek. Yıldızlar Ay’ı ,Ben ise Seni Yar bildim ömrüm boyunca. Şiddetli sevdanın kahrı bu,Devası sende ,Tabib’i sensin.
Onlar gibi seni de sökemiyorum içimden Bıçak gibi saplanmışsın ,Canım ne kadar yansada ,kıyamıyorum işte.
Geceye tutunan , Denize uzak Yakamoz olmak isterdim Veyahut Mazbut bir Pervane.Yakamoz olmaktan vazgeçtim. Ben bir ömür Pervane olayım senin için. Kursağımda kalacağını bilsemde Aşkın şevki Yinede yak beni, Ölüm’üm senin elinden olsun .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A Y V E Y I L D I Z şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A Y V E Y I L D I Z şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şeyden önce güzel ve naçizane has,öz, geçmiş, gelecek ve var olmasını temenni ettiğimiz tüm duyguların olması dileğiyle şiirinin en tatlı ve en temiz duygularla paylaştığın için tebrik ederim. Güzeldi :D Ellerine sağlık Beyaz melek...
Sen yanımdasın farzediyorum ya, Saçlarım iri dalgalı sarışın bir kız çocuğuyum ,gene Dudaklarım kan kırmızı ,biraz büzüşük . Masumiyet resmeder,meraklı gözlerle. Korkma sevdiğim eski yaramaz kız çocugu yok karşında Öyle dinginim ,öyle sukut ıcınde ki cümlelerim Yer yer utangaçtırlar. Konuşamam,anlatamam . Ta ki Sen konuşana ,konuşturana dek. Yıldızlar Ay’ı ,Ben ise Seni Yar bildim ömrüm boyunca. Şiddetli sevdanın kahrı bu,Devası sende ,Tabib’i sensin
..mevsimlere haber salın merve'ye kay düştü yaza-may hasret aylar büzüştü. ..
bu yanmalar dumanı tütmeyen yanmalardı bu ölmeler gidip gidip gelmelerdir bu halde ne yanmalar bitecek ne ölmeler hala haytını niyedir kendine zehretmeler şiir çok yakıcıydı mutluluklar beklediğiniz vuslata kavuşmanız dileklerimle sevgi selamlarım kardeşime