pembesi gül mavisi deniz boyalı bir okulun önündeyim...
bahçede kolkola kızlar hepsinde de aynı forma, belleğimde yıllar öncesi canlanıyor birdenbire; burası bir kız meslek lisesi, sesime karışıyor sevdiğim kızın sesi...
üç güzel yılı neşesi, hüznü ömrünün burada açtı o tomurcuk gülün...
yürüdüm üzgün üzgün kaldırımlarda döşeli parke taşlarını süzdüm, anlamı büyük bu yolun görüyorsun ya hâlâ tarifi imkânsız duygularla dopdoluyum...
haykırsam şimşek gibi çakarsın, bulutların içinden çıkagelir bir kız yağmur olur bakarsın, böyle güzel bir aşktan nasıl olur korkarsın?!
ne beni ne seni hâlâ anlamış değilim, gerçek olan bir şey varsa o da seni sevdiğim, inanılmaz bir servetin tek sahibiyim, yüreğime gömdüm seni aşkla ödedim bedelini...
hiç kimse sana bu kadar çok sevgi veremez alamaz yüreğimden seni, hiç bir şeyi ve kimseyi senin kadar çok sevmedim...
pembesi gül, mavisi deniz bir okulun önündeyim, en acılı, en kederli en keşmekeş günümdeyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PEMBESİ GÜL, MAVİSİ DENİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PEMBESİ GÜL, MAVİSİ DENİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaç gönül takılı kalmıştır o duvarın demirlerinde; kaç gönül hayaller içinde yüzmüştür o okul günlerinde?.. Nefis dizelerdi. Yürekten kutluyorum. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
ne beni ne seni hâlâ anlamış değilim, gerçek olan bir şey varsa o da seni sevdiğim, inanılmaz bir servetin tek sahibiyim, yüreğime gömdüm seni aşkla ödedim bedelini >>>> yürekte kalmış aşklara selam olsun...
ne beni ne seni hâlâ anlamış değilim, gerçek olan bir şey varsa o da seni sevdiğim, inanılmaz bir servetin tek sahibiyim, yüreğime gömdüm seni aşkla ödedim bedelini...
hiç kimse sana bu kadar çok sevgi veremez alamaz yüreğimden seni, hiç bir şeyi ve kimseyi senin kadar çok sevmedim...
pembesi gül, mavisi deniz bir okulun önündeyim, en acılı, en kederli en keşmekeş günümdeyim...
Şaban AKTAŞ 11.01.2001
Güzel şiir muhteşem finalle noktalanmış üstad severek okudum, Yüreğine kalemine sağlık, yürek sesin hiç susmasın....... Saygılar