Hastalanmak nedir? Has bir şeyin, talan edilmiş şeklidir. İyisi ve kötüsüyle karıştır serum yap, Sağlam insana enjekte et hayatı, Talan etmekle kalmaz, Öldürür bile insanı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAS-TALAN-MAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAS-TALAN-MAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili ayşem yine ne güzel demişsin iyi ile kötüyü serum yap ver gör bakalım sağlam adam kalıyormu talan olur herkes talan olur ortalık. nüktedan yapınla ne güzel anlatıyorsun sanki diyen sen değilsin. alemsin ayşem. olaylar ancak böyle tahlil edilebilir doğru ve şaşaasız yalın bir anlatımla. .(mübişle benim sana ayşem dememiz onunki kibar usulünce benimki alaylı gibi ne turnak ne bişey zaten çokda anlamam öyle şeylerdenya. değerli şiir dostu zerre saolsun bu ayıbımı örtüyor şiirlerimi düzeltiyor bütün dostlar saolsun varolsun.)
Kelimeleri talan ederek yaptığın bu sihir hiç bitmesin can dostum. Senin şiirlerin karşısında, şapkadan güvercin çıkmasını beklerken, lâmbanın ciniyle karşılaşmış gibi oluyorum... Ah benim şakakları sihir döven meleğim... Bu beyin, bu yürek, bu kalem hiç susmasın, hiç ! Kocaman sarıldım sana Ayşe'm !
Hastalanmak nedir? Has bir şeyin, talan edilmiş seklidir. İyisi ve kötüsüyle karıştır serum yap, Sağlam insana enjekte et hayatı, Talan etmekle kalmaz, Öldürür bile insanı ''
Bazen hasta olmadan da ölenler var.Güzeldi.Kutlarım.RABATLI
Has olan şeyi talan etmezsek meslektaşlarına nasıl ihtiyaç duyacaktık a benim melek huylu can bacım?)) Ne mutlu bana ki hastalandığım anda senin gibi bir beyaz meleğim var benim. Dur hemen çatma kaşını, hastalanmaya gönüllü değil ablan. Sen o harika şiirlerini enjekte et yeter bana her gün. Sevgilerimle.
hİÇ HESAPTA OLMAYAN YENİ KELİMELER.
CİNASLI KELİMELER TÜRETMEK. EN BÜYÜK TAKINTIM.
YÜZLERCE KISA ŞİİRİM VAR BU KONUDA.
MİZAN
“Zandan kaçının”, diyor emr-i İlahi,
Kesin bilinen bilgi ile bir mi zan?
Yarın her kıl kırk yarılacak billahi,
Kurulup tek tek ilgi ile bir mizan...
20.09.2006
Ekrem Şama
GİBİ...
GALİBA AYNI DERTTEN MUZDARİP :) BİR ŞAİR ARKADAŞ BULDUM GALİBA...
TEBRİKLER.
ekremsama tarafından 12/5/2007 10:25:48 PM zamanında düzenlenmiştir.