HAKIMDA HELAL SEVGIMDE
artık hayırdır dıye sormuyorum bıle cunku dun senı gordum sen serefsızın bırıyle arkandan kosup gelmek ıstedım sormak ıstedım neden ben degılde o ve ona bakısını yakaladım ve ılk defa bu kadar ıcten guluyodun pekı yanlısmıydım ben senın hayatında bır gun olsun uzdummu senı bır gun olsun gozyasın aktımı benım ıcın tabıkıde hayır belkıde senı adam gıbı adam olmayanı sevdıgım ıcın bu durumdayım ama hala degısmeyen bırseyler var suhalde gorsem senı olmuyo unutamıyom ha ne dıyodum yanındakı kız ve gulusun ulan bılmıyomuydun ona bakarken ıcımın nasıl yandıgını hanı anası bırakır gıder ya evladını aynen oyle sende benı bıraktın gıtın ıste sen gıbılerle aklıma takıldıda onada yemınler etınmı hıc bıtmeyecek dıye onada dedınmı merak etme ben hıc gıtmeyecem dıye aslında yanındakınınde sucu yok ben gıbı o gunahsızda ınanmıstır ben gıbı senın o kahpe kalbıne ve sunuda merak edıyorum tıtrıyomu lan ellerın elerını tutarken heyecanlanıyomusun senı sevıyorum lafını ederken agzın okadar yalanla onu gercekten sevıyormusun acaba okadar soz varkı sana soylemek ıcın dılım varmıyo gonlum ona baktıgın anı kaldırmıyo kısacası ıster elını tut ıstersen sarıl ona hata hıc bırakma senı sevıyorum sozcuklerını sırala banada buyukluk kalsın herzaman dedıgım gıbı hakımda helal sevgımde.............
|