(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözyaşlarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözyaşlarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖZYAŞLARI İnsan gözünün huzme huzme nuru Damla damla huzurudur gözyaşları. Dilin, duygunun ve gönlün süruru Çiçekler üzerinde jâledir gözyaşları... El ele verip, yüz yüze birleşen, iç içe girip, zamanla çiçekleşen Cennet hûrileri gibi narinleşen Rahmetin sineleri sarmasıdır gözyaşları Heybet, korku, saygı ve sevgi duyguları İnsanı duygulandırıp, gönül tasını yakan ve kalpten sefil arzuları sıyırıp atan, ulvî hislerin çepeçevre ruhu sardığı ânın beyânıdır gözyaşları... Bulut bulut yükselip, Hakk rahmetinin eteklerinde dudak gezdiren, bu fani âlemin bekâya mazhar pırlantalarıdır gözyaşları... çünkü, gözyaşı dökmek,her faniye nasip olmaz.. Zaten şiir de,duyguların kalemlerden gözyaşı olup akmasıdır. Hattızatında,kağıda gözyaşı damlamadan, yazılan bir şiirde bana göre yüreklerde bir tesir bırakmaz.. sevgi ve saygılarımla..
...
Hayal yok...hile yok.
Tebrikler