aylardan Aralık’tı ve ayazdı sabah ve buz gibiydi rüzgâr: âdeta jilet gibi kesiyordu insanın yüzünü gözler, kuytunun en karanlığına çekilmişti o sabah ama, gözlerin O, iri iri bakan gözlerin sıcacık renklere açıktı hep siyaha hiç yer yoktu tebessümünde O an, seninle büyüdü yüreğim ,parmakların elimde hapisken.. Seninle ruhumdaki güz sarısı geride kaldı bu rüzgâr, bu kokun birde sevda bahçemiz bir taze gül…güllerin en goncası: Sen… benim için paha biçilemeyensiniz … Şimdi uzaklardayım uzaklarında… olsun, her gün adınla doğuyorum tebessümünle kan yürüyor damarlarıma ve içime kızıl bir aydınlık gibi sızıyorsun günah gibi yakıyorsun tenimi olsun… … izin verdin ya ,yüzü Mâh’ım, sende bir damla olmama, sende kaybolmama bundan daha başka ne isteyebilirim ki… biliyorsun değil mi; geç ,yokuşa sürülmüş gül kokulu hülyalarımın dağ yamacına nefes nefese sürülüşüsün benim için o zirvede hep Sen varsın tek, Sen..! … Şu an, ben hangi dünyada yaşıyorum; seviyorum be..! hadi, tut yüreğimin elinden aşkın içinde yürüyelim yıldızlar yağsın âsumandan omuzlarımıza bülbüller kıskansın serenâtlarımızı … Seviyoruz be..! var mı ötesi..? hadi, sıkıca tut yüreğimden sevdanın içinde koşalım sevdanın içinde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***… SIKICA TUT YÜREĞİMDEN…*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***… SIKICA TUT YÜREĞİMDEN…*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk ayrılığa rağmen her an yürekte yaşayabilmek ve zirvede olabilmektir...Şiirde anlatım harikaydı hocam yüreğiniz var olsun aşk ile kalsın her daim saygı ve selamlarımla efendim...