(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEÇ KALMIŞ CEVAP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEÇ KALMIŞ CEVAP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni gidi ozan yüreklim seni:)) ben varya sana ne diyeyim ne güzel lafı gediğine yerleştirmişsin...
dikkat ederseniz tarihe, genelde peygamberler arap yarım adasından çıkmıştır zira en kalleş ve cehaletin hüküm sürdüğü yerlerdir burası, kız çocuklarını diri diri gömen bir kavimden ne beklenir... filistinliler dahi yeni anlıyor osmanlının kıymetini ve osmanlıya yaptıkları ihanetin pişmanlığını yeni tadıyorlar... ama yinede mevlam yardım etsin oradaki mazlumlara... güzel di türkü gözlüm, +...
Yüreği gerektiğinde bir pamuk kadar yumuşak ve uysal, gerektiğinde yiğitlerden yiğit çelikten sert olan boncuk gözlüm. Kaleminin gücü keskin kılıç olmuş bu dizelerde... İşte Anadolu kızı kadını.... Kimi zaman gül kadar narin, kimi zaman şahin gibi, aslan gibi yırtıcıdır vatanı için. Gururumuzsunuz sizler.. Sevgilerimle.
eşeği mektep mührü yapanlar dershanelerin ahıra dönmesinden şikayet etmemelidirler..siz onur verirsiniz onlar onursuzluk isterler..bilmezlerki bu memleketin deliside çok veliside..yüreğine sağlık yiğit türk insanı..tebrikler..
ABD ASKERLERİ IRAKTAN GİDERSE ALTLARINA SIÇACAK OLAN ARAPLAR KEDİ-KÖPEKLERİ DİLLERİNE DOLADILAR.. HAYVANDAN BAŞKA CANLI TANIMIYOR Kİ KORKAK ADAMLAR..
ÜLKELERİNİN KUNDAKTAKİ BEBELERİ BASTONLU İHTİYARLARI BİR BİR ÖLÜRKEN ABD BOMBALARIYLA....BİRDE TÜKÜRSEM YAĞMUR YAĞMIYOR ZANNEDECEK ARAPLAR NE ÜLKE DERDİNDE NE VATAN...TESLİM OLUVERDİLER ABD.YE.. NE DİRENİŞ NE KARŞI DURUŞ....VATAN MI BU?
***ARAP SÖZCÜĞÜNE YORUMUMU OKUYAN ARKADAŞLAR ALINMASIN, ZİRA BURADA KASTEDİLEN, ŞİİRDE ANILAN ADAMLARIN ÜLKESİNE YAPILAN ATIFTIR.. BENDE YARISI ARAP OLAN BİR KENTTE YAŞIYORUM...
Atar durur işkembeden deli mi ne Vakit tamam geliyoruz biz biline Har demiri süreceğiz şer diline Talabani kedilerin senin olsun Yal verdiğin köpeklerin gerek bize
güzel ve hoş bir şiir olmuş tebrikler değerli Şaire elbetteki herkes zamanı gelince hissesine düşeni alacak inlerinden çıkarırılıp başlarıda ezilir selamlarımla
seni gidi ozan yüreklim seni:))
ben varya sana ne diyeyim ne güzel lafı gediğine yerleştirmişsin...
dikkat ederseniz tarihe, genelde peygamberler arap yarım adasından çıkmıştır zira en kalleş ve cehaletin hüküm sürdüğü yerlerdir burası, kız çocuklarını diri diri gömen bir kavimden ne beklenir...
filistinliler dahi yeni anlıyor osmanlının kıymetini ve osmanlıya yaptıkları ihanetin pişmanlığını yeni tadıyorlar...
ama yinede mevlam yardım etsin oradaki mazlumlara...
güzel di türkü gözlüm, +...