uzaklardan kokladığım ceylan bakışlım bir sebet kırmızıgüller topladım içine üç beyazgül koydum bir sen, biri ben, biri de vatan... eğer dönersem kavlimden, yere serilsin sebil gibi kırmızım!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kırmızı güller topladım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kırmızı güller topladım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzaklardan kokladığım ceylan bakışlım bir sebet kırmızı güller topladım içine üç beyaz gül koydum bir sen, biri ben, biri de vatan... UZAKLADAN KOKLADIĞIM CEYLAN!.... NE DEYİM BE DOST ALLAH YAKINDAN KOKLAMAK NASİP EYLESİN HARİKASIN DİZELERİN YÜREĞİMİ ACITSADA HAKİKATSIN TEPRİKLER CAN DOST KUTLARIM SAYGILAR
benim sevdam+senin sevdan+vatan sevdası= kırmızı güller ben+sen+vatan=üç beyaz gül hani sevgili direniş vazgeçersem böyle sevda olmaz olsun yok olayım diyorsun da sevgili dostum ben de diyorum ki sen sözünden vazgeçme ve de yok olma.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
uzaklardan kokladığım ceylan bakışlım bir sebet kırmızı güller topladım içine üç beyaz gül koydum bir sen, biri ben, biride vatan... eğer dönersem kavlimden, yere serilsin sebil gibi kırmızım!..
Sevgili direniş,
Bu ne güzel bir sevgidir, derlediğiniz güllerin manası ne kadar derin..Hele o üç gül.Kan kırmızı kan kırmızı seni düşünürüm der gibi,vatana ve segiliye uzanan yüreğin sesi..Kutluyorun derin düşünen yüreğinizi.Kaleminiz daim olsun.
var olasınız