Seni öylesine çok seviyorum ki, güleç yüzlü yüreği düzgün insan, bana gökyüzü kadar uzak ve yüreği , her muhtaç olduğumda, yanıbaşımda olan...
Seni öylesine çok seviyorum ki, kimi zamancehennem azabı bir cezasın bana, yüreğimi dağlayan.
Kimi zaman da ödül, şu an olduğu kadar mutluluk veren ve şu an olduğu gibi , yaşama FARKLI VE ÇOK ÖZEL BİR anlam katan...
Seni öylesine çok seviyorum ki, ciddi ciddi cazibene kapılıyorum çoğu zaman hayaller kuruyorum içinde sen olan...
İki katlı bir ev mesela, pembe panjurları, ve içinde henüz doğmamış çocuklarımızın koşuştuğu çığlık çığlığa...
Seni öylesine çok seviyorum ki;
Ne varsın ne yoksun hayatımda, hani ikisi arasında, gölgelerin yüreğime yansıdığı, ve yüreğinin kalemime yaslandığınca, olabildiğince cüretkar ve fütürsüzce, ne benimsin ne elin... tüm bedenimi esir alan, tarifi imkansız bir büyüklükle içimde olan... SEVİYORUM İŞTE,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İtiraf 2/ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İtiraf 2/ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
pembe panjurları,
ve içinde henüz doğmamış çocuklarımızın koşuştuğu çığlık çığlığa...
Sevginin en temizinden ve en büyüğünü okudum dizelerinizde.
O sevginin sahibbini bulup yaşamanız dileğiyle...
Selamlar saygılar sunarım.