Kendimce bir durum değerlendirmesi yapmıştım Haklı mıyım haksız mıyım bilmiyorum Paylaşmak istedim
Nelere şahit oldum nasıl anlatsam bilmem Nerdeyim kimim diye önce kendime sordum Nevrim döndü yıkıldım kolay kendime gelmem Kalemine güvenip nice azanı gördüm
Her şiirde yorumu okumuş da anlamış Oysa ki yazdıkları kendini yalanlamış Yaratanım bunların beynini mi banlamış Şairim diye gezen nice yazanı gördüm
İlaçsız yaralara yazdığı merhem olur Nice dermansız dertler sözünde deva bulur Böyleleri tartışmak biraz afaki kalır Ortalığı boş bulmuş nice tozanı gördüm
Mezat’a düşer aklım tek kişi hayra yorsa Kazançlıdır elbette her gün üstüne korsa Dili bülbül kesilir biri fikrini sorsa Herkese akıl veren nice sazanı gördüm
Heceyi yemiş yutmuş hem de serbest yazıyor Her şeyi ayan beyan biliyorum azıyor Kaç yüze dost görünüp kuyusunu kazıyor Abdestsiz namazını nice bozanı gördüm
Bilmiyorum ne diye düzelmeyi beklerim Ha bu gün yarın diye günü güne eklerim Yeşermeyi umarken kurudu çiçeklerim Şu kısacık ömrümde nice hazanı gördüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'NİCE SAZAN'I GÖRDÜM' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'NİCE SAZAN'I GÖRDÜM' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir çalışma ders niteliğinde harika bir taşlama olmuş.Emeğinize yürek sesinize sağlık.Bazan bende de olur böyle duygular.İyi bir şiir yazmak için iyi bir gözlemci, iyi bir izlenimci olmak gerektiğine inanırım.Kaleminiz şarıl şarıl çağlasın ki bizler de bu leziz pınardan kana kana içelim.Yürekten kutluyorum şair...
Mezat’a düşer aklım tek kişi hayra yorsa Kazançlıdır elbette her gün üstüne korsa Dili bülbül kesilir biri fikrini sorsa Herkese akıl veren nice sazanı gördüm
Heceyi yemiş yutmuş hem de serbest yazıyor Her şeyi ayan beyan biliyorum azıyor Kaç yüze dost görünüp kuyusunu kazıyor Abdestsiz namazını nice bozanı gördüm
Bilmiyorum ne diye düzelmeyi beklerim Ha bu gün yarın diye günü güne eklerim Yeşermeyi umarken kurudu çiçeklerim Şu kısacık ömrümde nice hazanı gördüm.
Açıkcası son günlerde bende sizin gibi bır durum değerlendirmesi yaptım , o kadar haklı ki yazdıklarınız...Herseyin temelinde bence insanların egolarının kendilerince veya yanlarında bulunan her söylediklerini onaylayan, yapan kisiler tarafından kabartilmasi neticesinde oldugunu düşünüyorum.Ego sunu kontrol edemeyen insan gercekten tehlikelidir herkes için, hiç umulmayan, kendi dışındaki insan hallerine bürünuverir, dengesiz hareketler gösterir ve ihanet etmeye yatkindir kendini üstün gördüğü için.Bu duyguların herkesten uzak olmasını dilemek disinda pek bır şey gelmiyor elden belki ama en azından kendimize ceki düzen vermek adına guzel bır vurgulama olmuş.
Herkes bildiğince amel eyleyecek elbette Kadir Bey, biz kendimizi ona, buna, şuna göre değil Hakka, hakkaniyete ve doğrulara göre, aynı zamanda güzel olan her şeye göre ayarlamak, nefsimizi ona göre hesaba çekmek durumundayız, ola ki hayatımızı sürdürürken, işlerimizi yaparken hata da yapabiliriz, çünkü inanız, bilmeden yapılanlardan dolayı Allah bizleri affetsin, bilerek yapıyor isek de Allah doğru yola ermemizi nasip etsin... ötesi nafile... Güzel bir konuyu ele almış, taşlamanızı yazmışsınız, okuyup bu anlamlı şiiri kendimize çekidüzen vermemiz bakımından önemsedim, bunu bir şans saydım, uyarıcı olması değerini de düşünerek... Saygı ve selamlarımı bıraktım...
haklısın şair, gerçekliklere ayna tutmuşsun şiirin gözleriyle.. güzel bir çalışma olmuş üstelik dilide us(ta)ulca, akmış, tırmalamadan kulağı.. kalemine,yüreğine sağlık...
emek dolu taşlar dilerim yerine ulaşır..:)
tebriklerim hayata kattığınız erdemli cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Kadir dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..