Sevgiliye dönükse yüzü eğer mihrabın, Vaha içinde vaha,duhulu yok serabın. Arşı birdir ferşi bir, kıble desen her yerde Kapısıdır visalin, o düştüğü turabın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__Eğer__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__Eğer__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiliye dönükse yüzü eğer mihrabın, Vaha içinde vaha,duhulu yok serabın. Arşı birdir ferşi bir, kıble desen her yerde Kapısıdır visalin, o düştüğü turabın. Harika bir dördlük oludum tebrikler
"Arşı birdir ferşi bir, kıble desen her yerde" kısacık bir dörtlükle hem çok şeyler anlatan hem de bercesteler konduran sevgili abime en kalbi selamlarım ve tebriklerimle.
evgiliye dönükse yüzü eğer mihrabın, Vaha içinde vaha,duhulu yok serabın. Arşı bir olur ferşi bir kıble desen her yerde Kapısıdır visalin, o düştüğü turabın.
Anlamlı ve çok güzel bir kıta olmuş ancak sanırım dalgınlığınıza geldi 3. dizede fazlalık var bir kelimesi kaldırılacak sanırım.
Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin hiç susmasın..........
Saygılar