Bir gün aklının kıyısına vardığını fark edersen sana uzanan zeytin dalı da olmayabilir. Harflerin bir araya geldiği kelimelerle denize düşen bulduğuna sarılır inancıyla tut aklına gelen sözlerimi…
Tuttunduğun dal değil. Güldürse de acıtır kanatır ağlatır ama yaşama sevincine bilenir her geçen gün anlarsın.
Hayat yeryüzünün küçük bir yarım adası gibi karaya açılan bir yerinde sana da yer verirse gelip geçtiğin o yeri temiz tut.
Sana açık tek bir kapın olduğunu bilerek o kapıyı sev ! Sev ki suya açılan yolun seni el üstünde tutsun.
Varlığına güvendiğin en sağlam şey mutlaka hep seninle olabilen dokunduğun ve gözünün içinde olan değildir.
Görmediğin halde gördüklerinden çok içinde sevgisi yaşayan sesini en zor anlarında duyduğun ihtiyacın olduğunda sana ulaşanların kıymetini bil.
Bir daha hiç sahip olamayacağını bildiğin ne varsa hepsine teşekkür et.
Yokluğunu hissettiğin , varlığını özlediğin , olmasını istediğin şeyler için dilek ve temennilerini hiç unutma!
Var ile yok arasında kalan şeyler için hiç yoktan üzülme!
“Her şey çok güzel olacak senle olunca .” inancını gözlerinin bebeğinden sakın!
“Hayat sen ve ben değil ama biz olunca güzel oluyor .” Hiç kaybetme !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
//HER ŞEY GÜZEL OLACAK SENLE OLUNCA// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
//HER ŞEY GÜZEL OLACAK SENLE OLUNCA// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umut varsa herşey güzel aşk adına. Hele " biz "denirse yürekten daha da anlamlı hayat. Ne güzel dizelerdi arkadaşım.Kutlarım. Sevgiler alkışlar İzmir'den..
“Her şey çok güzel olacak senle olunca .” inancını gözlerinin bebeğinden sakın!
“Hayat sen ve ben değil ama biz olunca güzel oluyor .” Hiç kaybetme !
GERÇEKLERİN TA KENDİSİ, ÇOK HAKLI, ÇOK ANLAMLI GÜZEL DİZELER .TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ŞAİREMİ .GÜZEL YÜREĞİNE DUYGULARINA, USTA KALEMİNE SAĞLIK. İNŞ HER GÜZEL UMUT GERÇEK OLUR.MUTLU SEVGİ DOLU YILLAR DİLİYORUM. SEVGİMLE.
Her birimiz kişisel yolculuğunu tamamlamaya çalışan bireyleriz. insan olarak yaşamak görevimiz anlam ve anlatımı güzel dizelerdi kutlarım meryem hanım selamlar
olduğum anda gördüm seni Ben sende bitenim her an her nefesde yaşadıklarımla dersen de beni yürüyen insanların içinden aniden geçip gidenim bu tozlu yolda ben sende gezenim
Anlamlı ve gerçekçi tavsiyelerle bezenmiş bir tema; birey toplumda paylaştıkça vardır... Kutlarım kaleminizi... Saygı,selam ve dua ile... Esenlikler dilerim...
Hele " biz "denirse yürekten daha da anlamlı hayat.
Ne güzel dizelerdi arkadaşım.Kutlarım.
Sevgiler alkışlar İzmir'den..