Yeni yıl dedin. Yeni yıl. Al sana yeni yıl. Eskisinden ne fayda gördün ki. Takvimden yapraklar birer birer koparılacak. Ve bir yaş daha yaşlanacaksın.
Yeni yıl dedin. Yeni yıl. Al sana yeni yıl. Eskisinden ne fayda gördün ki Elbisenin modası geçecek. Yenisini daha pahalıya alacaksın.
Yeni yıl dedin. Yeni yıl. Al sana yeni yıl. Eskisinden ne fayda gördün ki. Huyun hiç değişmeyecek. İnadından da hiç vazgeçmeyeceksin.
Yeni yıl dedin. Yeni yıl. Al sana yeni yıl. Eskisinden ne fayda gördün ki. Bekle ki yaz gelecek, bekle ki kış gelecek. Yüreğine sabır tohumları ekeceksin.
Yeni yıl dedin. Yeni yıl. Al sana yeni yıl. Eskisinden ne fayda gördün ki Terk eden sevgilin dönmeyecek. Ve yokluğuna bir yıl daha ekleyeceksin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AL SANA YENİ YIL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AL SANA YENİ YIL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yani yeni yılda nah buluruz mutluluğu mu demek istiyorsunuz? Bir bakıma haklısınız. Elden gelen bir şey yok ki. Hayat art arda alınan nefeslerin bütünüdür. Hayırlı yıllar.
Yılların ne çabuk geçtiği aşikardır.. Ama 2012 bana çok zor geldi.çok mücadele ttim ve ediyorumda..bitsede kurtulsam demeden önce her şey Rabbimdendir deyip işi karamsarlıktan uzak duygu ve düşüncelerle 2013 merhaba 2012ye elveda diyorum..slm saygılarımla.