Hu hu huu. İlham perim. Neredesin be y/ahu. Bir dize bile gelsen yeter. Gerisini bana bırak. Kafiyeleri bulurum. Neden oldun ki bana ırak. Hadi gel. Gel kurban olayım. İstediğin ne varsa onu alayım. Ne istiyorsan onu vereyim. Hadi gel. Gel ne olur artık. Olma bana el. Şair ama şiir yazamıyor demesinler. Alay etmesinler. Gülmesinler. Sevinmesinler. Ooof ooof. Delireceğim. Allah’ım gönder ilham perimi. Bırakmasın hiç peşimi.
Anladım anladım. ‘’ Yaşatan değil. Yaşayan yazarmış Yaşamın içinden yaşananları ‘’ Daha şimdi anladım. Şiirsiz bir gündeydim. Bak şimdi bu serzenişten ilham aldım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞATAN DEĞİL YAŞAYAN YAZARMIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞATAN DEĞİL YAŞAYAN YAZARMIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anladım anladım. ‘’ Yaşatan değil. Yaşayan yazarmış Yaşamın içinden yaşananları ‘’ Daha şimdi anladım. Şiirsiz bir gündeydim. Bak şimdi bu serzenişten ilham aldım.
yanılmadım! şiirlerin konusunda süper bir final bulgusu var bu sayfada müthiş dokunuyor her şiiri,n sonu adama tebrıkler yürekten gelsin abime
Zaten bu ilham kelimesi yüzünden çokları şiirden korkmadı mı? Hani derlerdi, şiir yazmak her yiğidin kârı değil, şiir yazmak için ilham gelecek diye. Küçükken ilham kelimesinin anlamını bilmediğim için şiir benim için kabus olmuştu. En iyisi, yaz gitsin anasını satayım, demek. Saygılar şair.
‘’ Yaşatan değil.
Yaşayan yazarmış
Yaşamın içinden yaşananları ‘’
Daha şimdi anladım.
Şiirsiz bir gündeydim.
Bak şimdi bu serzenişten ilham aldım.
yanılmadım!
şiirlerin konusunda
süper bir final bulgusu var bu sayfada
müthiş dokunuyor her şiiri,n sonu adama
tebrıkler yürekten gelsin abime
saygımla