(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişikti Ama çok fazla lise tarzı idi. Öyle bir Mesaj gelmişti bana. Git daha git git git en sonda da başa git Tekrar yazıyordu. Yani başka bir ifadesi var demek ki. Şiir diyemem. Ya da alışkın olmadığım birşey olduğu için Sizden garip geldi. Saygılarımla. Anlayanları tebrik ederim Hani.
ve Şu var ki Ben yorumları fazla incelemem huyum degildir. Anladığımı yazarım. Çünkü Herkes başka anlar. Ve Yorumdan sonra etkili Yorum varsa onu okurum gerçekten anlamadım galiba diyerek . Umarım anlatabildim şair dost.
Ben bir şiiri anlamazzam isem, diğer yorum yazanlar neler yazmışlar ona bakarım, çünkü akıl akıldan üstündür. Siz de bunu yapmış olsaydınız anlayamamak gibi bir derdiniz olmzadı.Selamlar.
ne bileyim üstadım gönülden yapmaya çalışıyoruz yazmamıza da okumamızı da... ve çoğu gez elife mimlediğim şairlerin yorumlarından buluyorum okunacak şiirleri.. çünkü o kadar çok ki...şiir yazan... ilk mısrasına göz atıp sayfasından kaçtığım o kadar kalem var ki... iyi ki bu şiir bulmaca gibi olmuşı ve sonsuzluğun noktalarını simgeleyen akıl imzanızı atmışsınızı sizi de elif'e mimledik..
her ne kadar farklı siyasi görüşlerimiz olsa da saf gönüllerin birbine sevdalanması ... gibi silivri'yi sahiplenenlerin de gönülleri derin olabiliyormuş... sanıyorduk ki sadece dünyevi meşgalelerin dünyevi hısların içinde boğulanlar, çağdaşlık teraneleri, medeniyet zırvaları ile halkı uyuttukları düşündüğümüz kişilerin de.... sonra ya dair bir gönül derinlikleri, bir düşünceleri olabiliyormuş... bir şey daha öğrendim sayenizde.. ötelememeyi veya ötelediklerimi anlamaya çalışmayı....
lütfen bu yoruma cevap yazmayın üstadım... kendi gönlümüzde ve gönlünüzle birlikte gönlünüzde yer açtığınız insaları da anlamaya çalışmayı yunus gibi mevlana gibi
fakat şu da bir gerçek bu dünya çok zalim. sonsuzluğun yanında, asırların yanında bir insan ömrüne sığdırılan zalimlikler sonsuzluğu sızlatıyor, kanatıyor... her yerde çekişme, er yerde benlik, her yerde benim demek... moğol istilası zamanında nasıl ki yetişen yunuslar var, nasıl ki mevlanalar var...demek ki umut var umut var daha...