(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
/// ADAM VE KADIN /// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
/// ADAM VE KADIN /// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sevgili şair, çok kötü bir şiirdi.hem de çok kötü..derler ya iyi olanı anlatmak isterken.Hani çok güzel birine ne çok çirkinsiniz derler ya işte öyle bir şey....Benim kötü dediğime bakmayın :) şiir ÇOK GÜZELDİ.Çookkk Yaşamdan bir kesitti.. Tebrikler. Bazı şiirler adamı lal eder.
Sevdalar dünde kalmamalı..Sevda hiç kırılmadan ,incinmeden yaşatılmalı diye düşünüyorum.Aşk ise dediğiniz gibi kendi zehrini içinde taşır.ve zamanı geldiğinde hiç düşünmeden zehrini enjekte eder.Aşk mı sevda mı diye sorsanız ben hiç düşünmeden sevdayı seçerim.Tüm aşklar canlı bir bomba gibidir. Ama sevdalar kalbe gergef gergef işlenir..sonsuza değin. En derin saygılarımla şair.
Muharrem Nalçacı tarafından 1/20/2013 10:15:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hayor hayır :)) Böyle bir şey olabilir mi..ELBETTE ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL..Hani bazı şeylere "kötü" derken yani mecazi anlamda aslında onun iyi olduğunu belirtiriz.onu demek istedim..Yoksa şiire ve size büyük saygısızlık olur.Bu benim yapıma asla yakışmaz..
Sorsanız bugün günlerden ne diye hafızası kayıp … dilini ısırmış yılan gibi kendi zehriyle gözlerini kuyruğunun acısıyla dikip kıvranacaktı.
DOST YÜREK GÜNAYDIN ; ANLAMLIYDI...YENİ YIL SİZE VE SEVDİKLERİNİZE HUZUR , SAĞLIK , UMUT VE MUTLULUK GETİRSİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA.
Kadınlar koyar son noktayı aslında. Çok önceden farkeder ve gerektiğinde bitirir. Hüzünlü dizelerdi ayrılıklar adına. Beğenerek okudum arkadaşım. Sevgiler İzmir'den..
Dünyanın tecellisi bugünü dünde bırakır, Bazen geçsin dersin bazense bugünü aratır. Hep bir azimle çıkılır bu bitecek yola, Bir türlü bitmez yol kıvrılır gider sola... Bir can ağlar kendisinin duyacağı kadar, Zaman geleceği bazen yarıdan sonra budar... HakanKURTARAN Tebrik ederim Meryem hanım... Nefis bir şiirdi...
Son defa demişti kadın adama son bir şans daha yok işte o son anı son defa yaşatıyordu kadın….
Kıymetin bilinmezliği neden sonlara bırakılıyor anlamış değilim, sonra ise bir feryadı figan, ayrılığın olacağını kadın son noktayı koyarak göstermiş..hüzün vardı, ama hak eden hakkınıda almış, ne diyelim gözünün önüne baksaydı terkedilmemek isteyen..sevgiler kaleminize ve yüreğinize Meryem hanımcım..
Lisede Matematik öğretmenim bana hep kalın kafalı derdi. Ben de gıcıklığına lise 2'de Fen bölümünü seçmiştim. Bu şiirden de anladığım serbestte günün şiiri olmayı hakkettiğidir. Tebrik ediyorum.
bu sayfanın yorumlarını fark ettim ki okumamışım daha :)))) sessiz sessiz gülüyorum kendime bu tarihlerde ne yapıyordum ki ben sizin yorumu gördüm hooop defterdeyim :) yorumunuz süper de benim hakkımımı yemişler sanki :))) şimdi fen bölümünü seçtikten sonra olana bakmalı ki ben şiir hakkında yeniden seçki isteyeceğim:) fen bölümü başarı ile bittiyse bir kurdela isterim şiirin yanına :) yoksa böcekle başbaşa kalsın şiir :)
beklentilerin olduğu yerde rüzgara adres de sorulur sen duyacağına kuşku da seni duyar ki her şey gönüle dahildir... enfes dizlerinizi gönülden kutladım nene hatun şairim her dem saygımla
Son anlar hüzün verir sanıyorum her canlıya, o yüzden günlerin adını unutması gibi, rüzgara karşı duramsı da kaçınılmaz... Anlatımı nefis, akıcı dizelerle kaleme alınmış bir şiir okuttunuz... Teşekkürler kaleminize... Saygılarımla...
sadece okudum ve soludum acısını şiirin iliklerime kadar.Dokundum tenine helalliği bile istenemeyecek intikamın.Bu muydu anlaşılması gereken şiirden bilmem, ama son bir kezi bile haketmeyen sevgiden geriye böyle bir son kalmamalıydı,diyorum ben.Kutlarım sizi ve şiiri gönülden.
Bazı şiirler adamı lal eder.
Sevdalar dünde kalmamalı..Sevda hiç kırılmadan ,incinmeden yaşatılmalı diye düşünüyorum.Aşk ise dediğiniz gibi kendi zehrini içinde taşır.ve zamanı geldiğinde hiç düşünmeden zehrini enjekte eder.Aşk mı sevda mı diye sorsanız ben hiç düşünmeden sevdayı seçerim.Tüm aşklar canlı bir bomba gibidir. Ama sevdalar kalbe gergef gergef işlenir..sonsuza değin. En derin saygılarımla şair.
Muharrem Nalçacı tarafından 1/20/2013 10:15:21 AM zamanında düzenlenmiştir.