Kuytu köşelerde gezdim ki biri görmesin. Senin için gözyaşı döktüğümü bilmesin. Hiç olmadık yerde kulağımda çınlar sesin. __Belki unutun sen, sen aldığım her nefessin. __Taptığım tanrım gibi andığım her yerdesin.
Cesaret edemedim, nur yüzünü görmeyi Aklımdan çıkartmadım belik sacın örmeyi. Bırakmış tebessümü unutmuş yüz vermeyi. __Aydınlık yerde yoksun görünmez gölgedesin. __Taptığım tanrım gibi andığım her yerdesin.
Aradım yıldızları güneş saklamış seni. Gönlü hicrana basmak istedim nefesini. Duy sevdiğim henüz vermeden son nefesimi. __Gören olmamış kim bilir hangi sahradasın. __Taptığım tanrım gibi andığım her yerdesin.
Vuslata etmeyen günün bir sabahında mı? Hazandan çıkan bahçenin ilkbaharında mı? Yoksa hapsedilmiş zamanın bir anında mı? __Ayazda çakan şimşeğin ışığında mısın? __Taptığım tanrım gibi, andığım her yerdesin.
Bir umut var mı bir umut, gelecek yarında. Kayboldu neşem yoksun sigara dumanında. Bir ses ver artik yıkık aşk evinin damında. __ İlahim iki değil, andığım birde misin? __Taptığım tanrım gibi, andığım her yerdesin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı değer üstadım değerli yorumunuzla onurlandırdınız, uzun zamandır ayrı kaldım siteden yeniden değerli üstatların eserlerini okuma ve onlarla yeniden şiirlerle buluştuğum için çok mutluyum saygı ve hürmetlerimi sunuyorum.
Saygı değer kardeşim değerli yorumunuzla onurlandırdınız, uzun zamandır ayrı kaldım siteden yeniden değerli üstatların eserlerini okuma ve yorumlarını örmek beni çok mutlu etti saygı ve hürmetlerimi sunuyorum.