yabancı değil bu çılgınca şarkılar, bu masmavi deniz bu (z)amansız fırtına dönen başım; içtiğim şarap hatta birinde geceleyin soyunup çırılçıplak denize girdim kollarında bir güzelin doyasıya serinledim hatta o gece ayağıma deniz dikeni batmış canımı fena halde yakmıştı...
04.07.1994
...
-II-
güneşmor dağların ardına çekilince başlıyor yine gece anılarımı belki silmek belki bilmek istercesine...
cilveleniyor deniz, nazlı bir gelin gibi bir ileri bir geri salınıyor usul usul ve ben seni bir daha yıllanmış bir şarap gibi bir daha içiyorum, yudum yudum...
kayalar yerinde ve palmiyeler kış ortası dağılan saçlarıyla suda çılgın aşkların tanığı hâlâ bir sen eksiksin bir de ayağıma batan deniz kestanesi...
gecenin içinde derin sularda çılgın iki sevgili aynı şişenin içinde doluca kırmızı şarap, doludizgin atlarca esrik...
bu saatte denizde olsa olsa balık olur; burası Mermerli geceleri ıssız, gündüzleri kalabalık olur...
ha sahi kıyıda o gece bir kişi daha vardı sevişirken umursamadığın sanırım sağdır; bilmem derdi neydi sana bana gıpta eder haldeydi ne iyi adamdı hiç ses etmedi sana selâm söyle ona...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEN EKSİKTİN SUZİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEN EKSİKTİN SUZİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi sevgilinin eksikliğini bütün güzelliklere rağmen hisseden bir yürek sesi.Bu güzel şiiri usta kalemi gönülden alkışlıyor saygılar sunuyorum..
Şimdi o kumsalda olmak vardı diye geçirdim içimden.
Şairin an'a dair izdüşümleri, güzeldi.:)
Tebrikler, saygılarımla...