(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE DÜŞÜNÜYORSUN KARA KARA?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE DÜŞÜNÜYORSUN KARA KARA?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yapma be şairim! Kimden neyi alacaksın. Hepsinin yeri hazır, hepsi de Lili ile yıkandı şükür. Atın eskimiş çoraplarınızı Jil geliyor. Millet gemileri çiftledi. Sen hala... Tövbe estahfirullah!.. Haram denilen şey ehil ellerde helallaşır. Senin deyenmediklerin belki de başkalarına ne de güzel yakışır. İyisi mi yola devam sayın Aktaş. Biliyorsunuz işte, dünya fani. Yürekten kutluyorum. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki Şaban hocam,genel çoğunluğun kıblesi olmuş durumda para,insani degerler paraya göre revize ediliyor,çok güzel anlatım tebrikler.Saygılarımla............
para para para herşey para denilen devrimizde.. para için el öpülen etek öpülen zamanımızda.. parası olanın itibar gördüğü yaşantımızda.. çok ama çok anlamlıydı bu şiir.. kutlarım şair.. saygımla..
Hesabı sorulmayacak zannedince tam da bu şiirde olanlar oluyor ama bir gün hesabı sorulacak diye bzim de oturup bekelememiz çok yanlış hesap sormadıkça bunlar daha azarlar kudurular
BEN DE BİR ŞİİRİMDE; PARA SENİ TANIMASAM TANRISIN DİYESİM GELİR... demiştim sayın hocam...lanetin açmadığı kapı kalmadı. ibretlik ve özenle yazılmış, anlam derinliği çok fazla bir şiirdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT