alışamadım sensiz sabahlara dönersin diye bekledim doğan günle sana -hoş geldin, merhaba! dedim yüreğini dinlercesine yerin ısındı titreyen iliklerim...
kaç kez geçtim önünden evinizin, kaldırım taşları bile kıymetlidir bu kentin, sevdiğim basmıştır üstüne dedim...
anıları topla gel bu sabah günlük güneşlik ve üstelik günlerden Pazar dört gözle bekliyorum seni merdiven başında sarmal...
hoş geldin, sefa geldin yokluğunda inan yılan oldu saçların sazımın göğsünde tel tel tellendin...
yıllar var ki bu hasret doğan günle içimdedir çökmüştür ciğerime sancısı elini ver, tenime giydireyim ılık ılık sıcaklığını ezberime sindireyim...
yazılsın mermere sevgimiz kazınsın belleğine herkesin, anaforunda sevdayla gözlerin gözlerimde devinsin dinle şiirlerini bir daha, gel bu deli sevinsin!
Şaban AKTAŞ 31.10.2001
Foto: Ters Lale, Hakkari Zeki Oğuz, Facebook sayfasından alınmıştır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL BU DELİ SEVİNSİN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL BU DELİ SEVİNSİN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazılsın mermere sevgimiz kazınsın belleğine herkesin, anaforunda sevdayla gözlerin gözlerimde devinsin dinle şiirlerini bir daha, gel bu deli sevinsin!
Şaban AKTAŞ 31.10.2001
Saygıdeğer üstadım yüreğinize sağlık güzel bir şiir daim saygılarımla.......
ve beklenip de gelmeyenler nice şairin kaleminde binbir şekilde can bulmuştur ve ne beklenen gelir nede beklenene yazılan şiirler tükenir gönülden kutluyorum şair dost emeğin yüreğim her dem var olsun
bitimsiz ateşini izlerini okudum.Çok güzeldi üstadım
kaleminiz yüreğiniz var olsun gönülden alkışlıyor
saygılar sunuyorum..