-üç dört bin feet kadar yüksekte uçuyordun o zaman şimdi yeryüzündesin! deyip, gülümsedi dost bana...
son gördüğünde beni yerde miydim gökte miydim bilmiyorum ama yoktu derdimin ilacı bir sevgili yüzündendi çektiğim bunca acı...
sevgilinse terkedip giden odur uçmaya sebep akıl almaz düşler içinde gözlerinde aynı elâ bilinen bakışlarıyla hep karşımdadır hâlâ ’Kırmızı Gül Çıkmazı’ sokak başlarında hep aynı tabelâ...
bir beden ki sanki Venüs hüznüyle büyük bir gezegen düşleriyle sonsuz beynimin içinde büsbütün evren yıldızyıldız esin perileri sevgiyle kainata egemen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVERİM KUYRUKLU YILDIZLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVERİM KUYRUKLU YILDIZLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir bedenki sanki Venüs hüznüyle büyük bir gezegen düşleriyle sonsuz beynimin içinde büsbütün evren yıldız yıldız esin perileri sevgiyle kainata egemen...
Değerli dost çok güzel dizelerdi.kutladım saygıyla.
şiir de öyle
yüreğinize sağlık tebrikler.