(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALA KARGA ,KARA KARGA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALA KARGA ,KARA KARGA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yok yok karga gaklamaya devam edecek nesilleride tükenmiyor... hatta pislikleri bizim şehirde arabaları hep batırıyor... çokta yaşarmış bu kargalar.... gaklasınlar .. onlarda eçmişimizde izleri olan nostaljik sesler... gaaaakk gakkk gaaaaakk.. tebriklerr
..)) kargaların işi bu... ama kargalar akıllandı insanlar aptallaştı artık kargalar gaklarken peyniri bırakıp gaklıyor peynirlerine sahip oluyorlar onların gaklaması akılsız insanlara bir nevi derstir.. değil mi hocam güldük yani..)) sağolun saygılar
karga ile beraber ne çok kainatın düzen mekanizmasında hafifsenmeyecek vazifeler üstlenenlerin günahına girilmedimi? güzeldi can, tebrikler... saygı ve selam ile...
hocam güzel bir çalışma ... ben yine karga'lara haksızlık yapıldığını düşünmeye başladım. Hep bu La Fontaine yüzünde... Aptal dedi durup durken karga'ya bir de yetmez gibi Bülbül'e ses'ini kıyaslamaya başladı insanlar kuşcağızın tabii komplekse kapıldı... karardıkça karardı... Hem bu leş yiyen kargalar olmazsa eko sistem nasıl çevrimi sağlayacak...? düşünsene leş ortada amanın... facia... ben öyle aptal filan olduğu düşünmüyorum. hem en az 300 sene yaşayan tür'leri var deniyor... tarih hocam tarih... saygılar .tam puan.
Ben Ankara Gazi Mahallesi'nde 19 yıldır oturmaktayım.Atatürk Orman Çiftliğinin hemen yanında inanın her sabah 06:30 civarında karga sesi eksik olmaz.Etraf ağaçlık çiftlik olduğu için özellikle kış mevsiminde bol karga sesi işitilir..Bunada şükür geçen yıl pakize isimli Boğa yılanı çiftlikten kaybolmuştu.O zaman nasıl şiir yazardım bulunmasaydı Allah bilir.Sizleri biraz neşelendireyim diye bunu yazdım.Yolunuz düşerse beklerim kargaların sesine sabahleyin.
Birazcık sizi güldüreyim dedim,Selam ve saygılarımla sevgili şiir sevenler...