Ey! Türkoğlu; korku nedir bilmez hiçbir Türk Güven duy ki kendine, ne çekin ne de ürk “Yüksel Türk…” diye hedef gösterir Atatürk Slogandı belki dün; “ İstikbal Göklerdedir ” ‘Göktürk-2’ bugün, hedeflenen yerdedir.
İlk uçan Türk; Hezarfen Ahmet Çelebi, bak! Galata’dan Üsküdar’a geçti uçarak Ali Kuşçu ile yükseltildi bayrak Slogandı belki dün; “ İstikbal Göklerdedir ” ‘Göktürk-2’ bugün, hedeflenen yerdedir.
Sıra sende; çalış, gecegündüz durmadan Mümkün mü buluşlar bulmak, kafa yormadan? Gidip geldiler… Daha biz aya varmadan Slogandı belki dün; “ İstikbal Göklerdedir ” ‘Göktürk-2’ bugün, hedeflenen yerdedir.
Dün üzengini öpenler, hor bakar sana Bu tepeden bakış nasıl dokunmaz kana? Emzik bile verilmezmiş ağlamayana Slogandı belki dün; “ İstikbal Göklerdedir ” ‘Göktürk-2’ bugün, hedeflenen yerdedir.
Haydi! Şimdi “ Bismillah ” de başla en baştan İnanırsan galip çıkarsın her savaştan Bil ki; baharlar sonra gelir her zaman kıştan Slogandı belki dün; “ İstikbal Göklerdedir ” ‘Göktürk-2’ bugün, hedeflenen yerdedir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göktürk-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göktürk-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
inşallah türler teknolojide hedefine ulaşır çünkü medeniyet yada çağ ancak ki ilim fen ve icat olur güzeldi Hailil hocam milletimize devletimize hayırlı olur selamlar