(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AMASYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AMASYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllar önce askerlik yaptığım şehri yeniden görmüş, yaşamış oldum. O küçük, ama tatlı izlenim bırakan, elmasının güzel tadını hatırladığım Amasya'yı dizelerinizde izlemiş oldum, Teşekkür ederim. Saygılar efendim.
Daha dün benim şiirimde şehirler ve özlemlerden bahsetmiştik. Şimdi senin güzel dizelerinde bu özlemi ve sevgiyi hissediyorum. Seni çok iyi anlıyorum arkadaşım.Beğenerek okudum. Aslında Ülke sevdası da bizim için çok önemli biliyorum. Sevgiler alkışlar İzmir'den..
Anlatamaz cambaz olsa kalemim, Güzelliğin canda gizdir Amasya. Yıllar boyu ayrı kalmak elemim, Hasret tüten gizli közdür Amasya.
Siirin girisinden finaline kadar her bir dize ne guzel ahenkli diliyle kalemle dans ediyordu. Bir ilin bu kadar guzel , samimi ve yureklice anlatimini okumak dogrusu bana buyuk keyif verdi. Bu anlamda yuregine, kalemine cok tesekkur ediyorum ki bize guzel bir siir kazandirdin Yildiz'im. tebriklerimle. Sevgimdesin...
Kim unutur gönüllerde yerini, Dağı delen sevdaların pirini, Hala yaşar Ferhat ile Şirin’i, Tarihlerden gelen izdir Amasya.
Sayfa sayfa övgüleri döşemek, Yüreğimde hasretini taşımak, Ömür boyu hayalinle yaşamak, Sünnet değil bana farzdır Amasya.
Bülbülü kafese koymuşlar ak vatan deyip cırpınp durmuş Yoktur oyle bir insanki vatan deyince tüyleri diken diken olmasın Tebrik ediyorum duygulu ve duyarlı yüreyini Saygılarımla selamlar
Memleketimin her köşesi başka bir cennet İçerisi tarihkokar doğal güzelliği kültürel yapısı coğrafi konumu tarihi dünü yaşayanlar bilir toprağının kokusunu mükemmel dile getirmiş şair dostun dizeleri
Güzel Amasya'yı ne güzel anlatmışsınız değerli dost. Amasya deyince aklıma, elma, Yeşilırmak ve Ferhat ile Şirin gelir. Tabii bir de Afet ablamız:) Emeği ve yüreği kutlarım. Selam ve sevgimle.