Gittin; Önce sıcaklığın çekildi tenimden, Sonra nefesin gitti yüzümden, Arkası dayanılmaz soğukluk Ve arkası hüsran..
Sen gittin işte sevgilim.. Sevgi üzerine yazdığım tüm cümleler kayboldu birer birer.. Aşka inancım bir kızın gelinliğe hasretinde kaldı..
Sustum; Sonra onunda bir çare olmadığını anladım, Aşkın tecavüzene uğramış çığlıklarım vardı benim çünkü Her kelimede astım kendimi bilinmezlere Ve bir intihar köprüsü misali Geçtim gözlerinden..
Biliyorum; Bekareti alınmış bir aşktı bizimki.. Silinmedi bir türlü üzerinden geçmişin izleri..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gittin !! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gittin !! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittin; Önce sıcaklığın çekildi tenimden, Sonra nefesin gitti yüzümden, Arkası dayanılmaz soğukluk Ve arkası hüsran..
Sen gittin işte sevgilim.. Sevgi üzerine yazdığım tüm cümleler kayboldu birer birer.. Aşka inancım bir kızın gelinliğe hasretinde kaldı. BU GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM SELAM VER SAYGILAR...
tam tersine siz eliştirinizi haklı sunacaksınız ki bende ona göre kendimi düzelteyim.. çok teşekkürler hem yorumunuz için hem de güzel duygularınız için saygılaımla.
Bekareti alınmış bir aşktı bizimki..
Silinmedi bir türlü üzerinden geçmişin izleri..
Muhteşem dizeler
Gidişler ruhu /bedeni yakar, dönüşü yoksa...
Tebrikler
c.d.