Dün gece Bir kıyamet koptu , Ben vardım o yoktu Hava yağmursuzdu , lakin gözlerim ıslak ve pustu yanlış tesadüflerin biçimlediği bir gölgedeydi hayat, Sağı , solu tamamen yıldırımlarla çevrili Ve şimşeklerin çaktığı yağmur yerine ; gözyalarının sel olduğu Karamsarlık dolu bir andı... Ben suçsuzdum , o suçsuzdu.. Ama aslında ikimizde suçluyduk Güvensizliğin ve tesadüflerin kurbanı olmuştuk Aslında herşey açık ve basitti Ve bir o kadarda karanlık ve zordu Şiddet içeren küfürlerin , hakaretlerin bulunduğu Uçurum kenarında ölüm ve yaşam arasında gidip gelmelerin, Körpecik bir hayatın ele alındığı Tamamen iç güdüsel ve duygusal bir andı.. Güvenin ve sevginin peşindeydik, Yasa dışı bir ihtimal gibiydi bizimkisi, Tıpkı ; mülteci bir çocuğun hayalleri gibi. Biz güveni arıyorduk o bizden kaçıyordu, Çaresizdim , çaresizdik, Herşey yolunda gibi gözüksede ...Aslında Biz yarı ölü gibiydik..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bize ne oldu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bize ne oldu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.