(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİREY MİYİZ KUL MUYUZ BİZ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİREY MİYİZ KUL MUYUZ BİZ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin yazılışı, kurgusu güzel, çok güzel bir şiir. İçeriğine katılmıyorum. Kim ne yer içerse içsin, boş dünya. Ben zaten lüksten nefret ediyorum, lüksten utanç duyuyorum. Verseler almam. Wesselam
.......Şiirler elbet şekilsel olarak veya içerik olarak herkes tarafından beğeni görsün kurallı yazılmaz. Ben de sizin LÜKS kavramınıza katılmıyorum. Belli ki şiirin özünü kavrayamamışsınız. .....Şiirin hiç bir yerin de lüsk yaşam asla kono edilmemiş ve hatta ima bile edilmemiştir. Eğer insanca yaşamak istemi, dünya nimetlerinden eşit yararlanma istemi size LÜKS geliyorsa biz aynı dünyada yaşamıyoruz. .....Kısacası ben de dünyaya sizin gibi bakanları anlayamıyorum vesselaam.
Yaşam bizi eziyorken Onlar sefa sürüyorken Sesimiz hiç çıkmıyorsa Birey miyiz, kul muyuz biz ?
.......... Sözleri hep yalan oldu .......... Yaşamımız talan oldu .......... Oylarımız ziyan oldu .......... Birey miyiz, kul muyuz biz ?
Oyumuzla vekil yaptık Yolumuza delil yaptık Kendimize hep gol attık Birey miyiz, kul muyuz biz ?
.......... Her gün zamlar geliyor sa .......... Maaşlar hep eriyorsa .......... Halâ bir ses çıkmıyorsa .......... Birey miyiz, kul muyuz biz ?
Yürekler hep birleşirse Sesimiz de yükselirse Anlar bizi yönetenler BİREY MİYİZ KUL MUYUZ BİZ
Selamettin PULAT 06.12.2012 Erenler/ SAKARYA
Senaryo'yu okumadınmı sana verilen rolü kabullenmen gerekir üstad, herhalde bizlerde senaryo yu okumayan oyuncuyuz Daha çok ağlarız tepiniriz ...........Çok güzeldi severek haz alarak okudum Kalemin keskin olsun Saygılar
Sayın Pulat, kendi senaryosunu yazamayan uluslar her role razı olmak zorundadırlar. Birey olmak için önce düşünmek ve irdelemek gerekir. Oysa düşüncenin suç sayıldığı ülkelerin başında gelmekteyiz. Çünkü bizde iktidarlar düşünen, eleştiren değil, itaat eden fertler istemektedirler. Sorgulayan ve topluma ışık olan dizelerinizi keyif alarak okudum. Yürekten kutluyorum. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
......Şiirimi okuyan ve de çok ama çok güzel bir katkıyla yorum yapan usta kalem sahibine içtenlikle teşekkür ediyor ve saygılar sunuyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Sıradan ne olursa el kaldıranlara aşa kul olmayız biz hiç bir zaman..Bireyiz ama sesi çıkmayan birey lerdeniz.Bir gün mutlaka hak adalet sistemi düzgün çalışacak.Kula kulluk o zaman son bulacak değerli anlamlı mesajlar içerikli şiirinizi kutlarım üstat selam ve saygılar..
Bir anlık gülümsemeyi,bir anlık üzüntüleri,bir anlık merhabalaşmaları bir günaydını paylaşmakta tereddüt edilen bir........ yoksunlaşmaya karşı ne güzel bir cevaptır... Emeği, sevgiyi paylaşmak, aynı coğrafyayı paylaşmak.....Yaşamdaki herşeyin paylaştıkça çoğaldığını unutmamak adına.. yola çıkarak diyorumki..tebriklerimle..kaleminiz daim olsun ........... severek okudum ..her daim.....saygılarımdasınız.. .. ...
ne deger biliriz nede HAD biT pire'yiZ bizler UstAD sormustun ya soyledim hem..ilk'tir sesimiz çikar gelen vursun dursun dur kalksin giden de vursun ..ki tozar hem, bize ne vurulan siz surulen siz aydin sair yazar hamdolsun.. çadir kuyrugunda yeri gelir makarna sabun yerince de milliyetçilik ile din var etmedi asirlardir etmez de bizleri àlàkadar ..soz etmez bildigin bizimkiler trene bakar
Metin Demirkaya tarafından 12/6/2012 4:00:49 AM zamanında düzenlenmiştir.