Altın gibi temiz bir kalbi vardır, Yoksula düşküne ne güzel yardır, İncitmez bir gönül çektiği zardır, Zeki GÜL Çorum’un gizli mimarı.
Düşüncesi aktır çok güleç yüzü, Hiç bilmez hainlik hep toktur gözü, Söylemez yalanı doğrudur sözü, Zeki GÜL Çorum’un gizli mimarı.
Şu güzel Çorum’un çalışan kolu, Kin tutmaz yüreği hep sevgi dolu, Yanlışa sapmıyor kıbledir yolu, Zeki GÜL Çorum’un gizli mimarı.
Sever dostlarını çok önem verir, Dosta hürmet için mum gibi erir, Zengin fakir demez işlerin görür, Zeki GÜL Çorum’un gizli mimarı.
Ezan, bayrak onda çok da derinde, Vatan millet aşkı onun terinde, Söyler Hakk kelamın yerli yerinde, Zeki GÜL Çorum’un gizli mimarı.
Bu şiiri çok değerli 25 yıllık dostum daha ötesi can kardeşim Çorum Belediye Başkan Yardımcısı Zeki GÜL Beye armağanımdır... Hoş görüsüne sığınır kabülünü arz ederim ve çalışmalarında başarılar dilerim... Allah yar ve yardımcısı olsun... Selam ve dua ile...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZEKİ GÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZEKİ GÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iste budur yalan dünyanin yalan insanlarinin gercek olduklarini gösteren imgeler..ne mutlu o kardesimize ki seviliyor ve zikrediliyor yapdigi iyiliklerle..yüreginize saglik.selam ve saygilar
Kalp kazanmayı bilenlere, şiirlere konu olmayı başaranlara ve dostluklara ahde vefalı bülbüllere selam olsun... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Cemalettin bey.Gönlünüze sağlık...
Bir anlık gülümsemeyi,bir anlık üzüntüleri,bir anlık merhabalaşmaları bir günaydını paylaşmakta tereddüt edilen bir........ yoksunlaşmaya karşı ne güzel bir cevaptır... Emeği, sevgiyi paylaşmak, aynı coğrafyayı paylaşmak.....Yaşamdaki herşeyin paylaştıkça çoğaldığını unutmamak adına.. yola çıkarak diyorumki..yazan vede paylaşan yüreğin sahibine en derin saygı vede şükranlarımla.....kutlarım... emeğinize kaleminize sağlık............................... ..........
değerli kardeşim.Böyle harika tertemiz Allah'a sığınarak işyapan belediye başkanlarına ve ona övgü dolu şiirler yapıp onu yücelten arkadaşlarına ne mutlu.Keşke bütün ülkemizdeki belediye başkanları böyle olsada onların hakkındada böyle övgü dolu şiirler yazılabilse.....
Sevgili kardeşim. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
İYİLİK
İyi şeyler düşünüyorum dostlar Sizin için iyi şeyler. İnsan insanı sevmez de bu dünyada Başka neyler ?
Bahar içinde bahar, Sonra sevince döner kaygı Üstünde yaşadığım toprak kadar Dostlarım, size de saygı.
Sayılır odama bir uyku bitimi Güvercin kanatlı iyilik. Gün ışığı böldü bütün derdimi Işığın içindeki geniş mavilik.
çok güzel anlamlı,vefa dolu, övgü dolu bir manzum eser. İnsanlara önem veren bir insanı anlatan ahenkli akıcı nefis bir şiir. kutlarım kalemi ve yorumu.
Ezan, bayrak onda çok da derinde, Vatan millet aşkı onun terinde, Söyler Hakk kelamın yerli yerinde, Zeki GÜL Çorum’un gizli mimarı. ***
Vefalı yüreği candan Tebrik ederim, şiir muhteşemdi, beğeni ile dinledim. Şiire, sesi ile renk katan yoruma sonsuz Teşekkürler. En içten selam ve saygılar.
Vatan için ve yerel yönetimlerde halkımız için bir taş koyandan allah razı olsun..Saygı değer başkanımıza çalışmalarınızda başarılar dileriz..Değerli şiirinizi kutlarım Cemalettin hoca selam ve saygılar..