(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mani mi Desem 7 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mani mi Desem 7 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönül adamı olmuş ağzına değin dolmuş güvenememiş yine sararıp güle solmuş
Gönül adamları daha çok suistimal edildiklerinden olabilir mi acaba bu güvensizlerninin nedeni ? En çok yıpratılandır aynı zamanda böylesi insanlar....Ahh ahh taş kalpli mi olmak lazım gerek diye düşündürdür dizeler
feda edilen candan korkusu heyecandan harcanan onca yıla baykuşları bacandan
Gönül adamı evet , can fedasına, başkasının yarasında da kanar, ömrünü verircesine sonuç ....baykuş yuvası...her yanı... Ahhh ahhh ...... canda feda edilmeyecek....gönül adamından başka ne beklenirdi ki zaten...
dara düşeni canın yere düşeni kanın elde kalanı bir hiç boğazında tıkanın
Zorda kalana, yere düşeni elimizi verdik de ne oldu...ne oldu hocam ne oldu ? Kadir kıymet bilmez ...hiyanetin Allahını görmedik mi her seferinde....Aynen öyle boğazımızda düğüm...boğazımızda... Ah ne kötüyüz kendimize ne kötü.. Kötü insanlarız biz aslında yaaa ...
sofrasında aş olan safrasında taş olan sektirmeli geçip git tafrasında baş olan
Kim yemek istiyorsa böylesi yüce gönlü suistimal ediyorsa ....sektirip gitmeli ...yola devam etmeli böylelerinin kibiriyle uğraşılmaz başa çıkılmaz....En doğrusu uzak kalmak evet...
yüreklerinde gülen yürekleriyle gelen nursuzluğuna bakıp gülün yüzüne gülen
Kaç çeşit de mi insanlar.... içten olanlar...sevgiye değer verip karşındakini sayanlar, ahh bir de kendine bakmadan kötü yanlarını bilmeden böylesi insanlara gülenler var ki... ne demeli ...ne demeli...
gözlerinde yaş akar gözlerinde yaşa kar ağlamasını bilmez gözlerinde ya şakar
Başkasına ağlamayı bilen, başkasının yaşına ortak olur... derdine ortak olur... acısını paylaşır, azaltır yürek yangınını.Ya ağlamayı bilmeyenler..... tam tersi bir kimlik belirler...her şey gözlerden akanlardadır ...yakan tuzundadır...insan olmanın özünü işte bu yaşlar saklar işte geninde...
Nacizane bu güzel dörtlüklerle konuşayım dedim bende.İnşallah aynı noktada buluşmuşuzdur şiirimizle.
Teşekkür ederim paylaşım için.
Vesile yüreğinizi kalben kutlarım saygıdeğer hocam.Selam ve en derin hürmetlerimle.
kutlarım kalemi üstadım.