(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİME SERP SEVMELERİNİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİME SERP SEVMELERİNİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecelerin sessiz ıssız derinliğinde ne kadar hüzün verdi hasret dolu, iç çektiren, duygu yüklü dizeleriniz. sevgili arkadaşım siyahgecemin içli güzel yorumu ayrı hüzün katmış yürek sesinize,insan böyle duygulara nasıl yorum yazar yetersiz kalır ne yazılsa diyorum.tebrik ediyorum hüzün şiirlerde kalsın temennilerimle.daimi bşarılar diliyorum selam saygımla.
merhaba efendim yine güzel bir yürek sesine ses olamaya çalışmak beni nasıl mutlu eder bilemezsiniz efendim bu güzel sözler şiir yüreğin seslenişi bunu anca sevenler anlar demekten kendimi alamıyorum beşinci mevsim olmak bunu hissetmek ne güzeldir yüreğinizden dökülen ılık sevgi yağmur taneleri gibi şiirlere dökülen bu güzel sözler yüreğimden kutluyorum efendim güzel yüreğinize ve değerli sayfanıza sevgi çiçeklerimi yolluyorum eşiniz hanımefendi ile size bütün güzellikler sizinle olsun
yüreğime serpiver sevmelerini tebessümlerimde vuslatın gül açsın .................................................bu bile başlı başına bir şiir.Çok beğendim. Yürekten tebrikler Seyfettin bey
hasretim oldun şakaklarıma yağdın seni saydım yıldız düşmüş saçlarımda
adım beşinci mevsim baharı olmayan ayların toplamıyım
ÇOK DEĞERLİ USTA KALEM MERHABALAR ; YİNE HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM GÜÇLÜ KALEMDEN.... ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..... SAYGI VE SELAMLARIMLA.
Değerli kardeşim.İşte bu aldığım mısralar şiirin bütününün özeti.sevgi sev gi sevgi.İçten duyularak yazılmış,srebest ama imge karmaşası olmayan ,laf kalabalığı olmayan ve yürekten damlayarak sevgiyi anlatan bir şiir. Sevgi kanatlı bir kuştur, yakalayının olur ancak yakalarsan senin olur. Onu kafese degil kalbine yerlestir.Çünkü o ancak senin sevginle yasayabilir .Eğer ona ihtiyacı olan sevgiyi gösteremezsen gerisin geriye uçar,kaçar kafetsten.Bilinmedik diyarlara gider birdahada onu çok zor yakalarsın.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum. ekliyorum.Hoşçakalın.
Onu Bir Gün Görmedim Yüzüme sert çizgiler çekti senin adını, Hasret saatlerini saydı saçımda aklar. Senin ağzından çıkan bir cümlenin tadını Ne bugün içki verdi,ne bu gece dudaklar!
Sorma,nasıl yollarda tutunabildiğimi, Nasıl siyah rüzgara yaşımı sildiğimi... Görür görmez kapında yere devrildiğimi Ürperdi bir tekinsiz kedi gibi sokaklar.
Gece muzlim şeklini bana çizmese perde, Sesin bir sırça gbii kırılmazsa içerde, Beni bugün serilmiş görenler orta yerde Yarın da bir çukurun içinde bulacaklar... Faruk Nafiz Çamlıbel 29.5.2002 02:23 tarihinde
HAYIRLI AKŞAMLAR DEĞERLİ DOST HEM ŞİİR HEM KARAKALEM ÇALIŞMAN o kadar güzel ki içtenlikle kutluyor sevgi ve saygılarımı bırakıyorum bu nadide sayfanıza
seni dökülürüm ılık yağmurlar misali
gündüzü çalınmış geceler gibiyim
günlerimin rengi gri
sevgiyi bozuk çalar hicran saatlerim
Gecelerin sessiz ıssız derinliğinde ne kadar hüzün verdi hasret dolu, iç çektiren, duygu yüklü dizeleriniz. sevgili arkadaşım siyahgecemin içli güzel yorumu ayrı hüzün katmış yürek sesinize,insan böyle duygulara nasıl yorum yazar yetersiz kalır ne yazılsa diyorum.tebrik ediyorum hüzün şiirlerde kalsın temennilerimle.daimi bşarılar diliyorum selam saygımla.