(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_ALİ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_ALİ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir anlık gülümsemeyi,bir anlık üzüntüleri paylaşmakta tereddüt edilen bir yoksunlaşmaya karşı ne güzel bir cevaptır... Emeği, sevgiyi paylaşmak...Yaşamdaki herşeyin paylaştıkça çoğaldığından yola çıkarak diyorumki............ Beğeni ve Paylaşımlarınızı birbirinizden...esirgemeyin kalem dostları..tebriklerimle..kaleminiz daim olsun.
çok çok değerli üstadım güzel şiirinizi okurken bende haz aldım ve haz duydum bende derimki yazan kaleminiz daim yürek sesinizde hiç dinmesin saygı ve sevgilerimle...
Bunda bişi yok ki... yine de iznini aldım...Bir de bu türlü şeyleri özelden yapsak olmaz mı? hitab etmiyorsa kişiye bişi denmyebilirdi... üzülerek :(((
Değerli kızım.Ali Bey eşiniz oluyor herhalde.Allah ömür boyu mutluluk versin.İnsan çocuklar küçükken pek birbirini göremiyor.Ancak bakım telaşı geçince birbirinizi görmeğe başlıyorsun.sizinde öyle olmuş.Dur bakalım,yaşınız kaç ta hemen yaşlandırıyorsun kendini.Önünüzde daha nice güzel günler var.Allahın izniyle o günleri göreceksiniz.Aşk konusunda ünlü Dante bak ne diyor......
Dante: "Geniş varlık denizinin her yanında geniş bir aşk akışı vardır. Fiziksel devinim, bitkisel yaşam, zihinsel yaşam... hep evrensel aşkın derece derece yükselen aşamalarını oluşturur. Aşağı derecelerinde yanılmayan aşk, akılla aydınlandığı zaman iyilik ve kötülüğe eğilim kazanır. Aşk kusursuz olmayan iyiliklerin üzerinde de vardır. Hatta irade, hile ve şiddet kullanmak yoluyla bir başkasının kötülüğüne çalışmış olsa bile yine aşka uyar. Kötülükler aşktan uzaklaşma oranında bir takım derecelere sahiptir ve kötülük aşka yaklaşmak için sarf ettiği üç oranında erdeme yaklaşmış olur... Cehennem bile adalet kadar aşkın eseridir." Şiirin çok güzeldi kutlarım.
Değerli kardeşim., şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
AH! NEYDİ BENİM GENÇLİĞİM Nerde böyle hüzünlenmek o zaman; İçip içip ağlamak, Uzaklara dalıp şarkı söylemek; Hafta sekiz ben eğlentide; Bugün saz,yarın sinema, Beğenmedin Aile Bahçesi; Onu da beğenmedin,parka; Sevdiğim dillere destan; Sevdiğim, Meyil verdiğim; Ben dizinin dibinde elpençe divan, Samanlık seyran. Nerde, Nerde, Nerde böyle hüzünlenmek o zaman! ORHAN VELİ KANIK
insan göründüğü yaşta değil hissettiği yaştadır ablacım.. üstelik yaşını hiç mi hiç göstermiyorsun.. ne diye yaşını yazıyorsun ki! nazara gelecen şimdi:( Mutluluk yakandan düşmesin dilerim.
Hoş geldiniz, çok teşekkürler güzel yoruma.. Asıl hece yazarım ama arada can sıkıntısından, eğlenmek için de böyle serbest oluyor işte ..:) sevgilerimle.
Canım benim olur mu hiç aşk yaşlılıkta lazım asıl.Ve ayrıca gencecik görünüyorsunuz en fazla 27/28 yani ki hayat 50 şinde baslar bence, oncesi sadece hikaye.JLO konserine gittim kadın 40 ın üstünde 18 liklere tas çıkartıyor aynı sekilde 60 yaşındaki Sting hala cok yakışıklı(bilhakis onden izledim, eminim yani)geçenlerde konseriyle dağıttı.Yani sanat kıyısından köşesinden birine uğramış ise ki sizde maşallah gayet iyi durumda, yaslanmaz ruh asla.:) Kabul etmiyorum bu şiiri kabul etmiyorum guzel olmadıgınızı, eşinize söylemeyin böyle sakın sakın....:)
Yüzümüzde Davetsiz peydahlanan çizgiler Mel mel bakarken aynalara Güzelsin diyorsun ya Ali Helal olsun sana.
Gözlerin de... Benden daha iyi görür ama Ne hikmetse Ara sıra körlüğün tutuyor demek ki… Vallahi şaşıyorum sana.
Yürekten kutlarım biraz kertli sözler olsada güzeldi .İzmirli bir hoca duymuşki tırabzondan büyük bir alim çıkmış hekesin dilinde gıpte etmiş ve bir mektup tazmış tırabzona o ali mektubu almış sadece aceba yazılı hemen cevap yazarak göndermiş izmirli hoca mektubu açınca cevabı asla imiş.latifemi gale alma emeğine yüreğine sağlık kutlarım Selamlarımla Hayırlı akşamlar dilerim