Hızla geçiyor zaman Tut yakala Einden ayağından; Sütünü sağ, Yararlan y(oğ)urdundan, Kaymakla tereyağından!
Can gelsin bedenine Haydi ısın biraz, Yoksa yenik düşersin Çağların fenine fendine; Sordun mu kerecik Zaman nedir diye kendine?!
Sanma ki geçen bir boşluk Her saniyesi bir cevher, Işıl ışıl işlenecek Yıldızlarla genişleyen evren, Gözünde parlayan fer Yeni dünyalar düşlenecek!
Çağlar koşaradım Sen de koş, yürü Emekle adım adım; İyi düşün, iyi anla Ç/alışan el ayak Hızlanır başa baş zamanla!
-II-
Ey patriot, aklın var da neredeydi; Gün işte bugün, fırsat bu fırsat Çalış şimdi, Dün başlayan senden önde Gecikme yarına Geçmişi bırak, geleceğe dön de!
Yenilmek, el açmak elin oğluna Hem ağırına gider hem arına; Kayar ayağının altındaki toprak Göz koyarlar kızın ile karına!
Yüz verip de şımartma İçinde kalmasın ahın Tükür yüzüne yüzüne Sömürücü, asalak,tembel, Yobaz, hain padişahın!
Posbıyık, kirli sakal iblise Fos(!)-modern kabadayılığın Hesabını sor mecliste Tek tek, her bir kuruşun, Hakkını yemesin kimse Bağda çalışıp üretenin Dağdaki ayının, kurdun kuşun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAĞLAR KOŞARADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAĞLAR KOŞARADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey patriot, aklın var da neredeydi; Gün işte bugün, fırsat bu fırsat Çalışmaya başla şimdi Dün başlayan senden önde Geçmişi bırak, Geleceğe dön de gecikme yarına; Yenilmek, el açmak düşmana Hem ağırına gider hem arına; Elden avuçtan silinir toprağın Göz koyarlar kızına karına!
Yüz verip de şımartma; Tükür yüzüne tembelin, hayının Sömürücü, asalak padişahın, Posbıyık, kirli sakal Fos-modern kabadayılığın Hesabını sor mecliste Tek tek her bir kuruşun, Hakkını yemesin kimse Bağda çalışıp üretenin Dağda kurdun kuşun, ayının!
Şaban AKTAŞ 29.11.2012
Çok güzeldi hocam severek haz alarak okudum, Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın Saygılar
Yüz verip de şımartma; Tükür yüzüne tembelin, hayının Sömürücü, asalak padişahın, Posbıyık, kirli sakal Fos-modern kabadayılığın Hesabını sor mecliste Tek tek her bir kuruşun, Hakkını yemesin kimse Bağda çalışıp üretenin Dağda kurdun kuşun, ayının!
Ey patriot, aklın var da neredeydi;
Gün işte bugün, fırsat bu fırsat
Çalışmaya başla şimdi
Dün başlayan senden önde
Geçmişi bırak,
Geleceğe dön de gecikme yarına;
Yenilmek, el açmak düşmana
Hem ağırına gider hem arına;
Elden avuçtan silinir toprağın
Göz koyarlar kızına karına!
Yüz verip de şımartma;
Tükür yüzüne tembelin, hayının
Sömürücü, asalak padişahın,
Posbıyık, kirli sakal
Fos-modern kabadayılığın
Hesabını sor mecliste
Tek tek her bir kuruşun,
Hakkını yemesin kimse
Bağda çalışıp üretenin
Dağda kurdun kuşun, ayının!
Şaban AKTAŞ
29.11.2012
Çok güzeldi hocam severek haz alarak okudum,
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin hiç susmasın
Saygılar