(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEĞER AŞK NE YALANMIŞ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEĞER AŞK NE YALANMIŞ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sindirilememis özgürlük yansıdı ya aşklara, tum benliğimize.Yalanlar akıyor önümüze oluk oluk; biz keşkelerin bulunmadığı yerde yasamak istiyoruz...Yalnız kalmak pahasına serbest olmayı seciyoruz da tersten başladık galiba toplum olarak özgurluk zihniyetinin yayginlastirilmasina.Yoksullasiyoruz, siirler buna istina...aseton gibi uçucu birliktelikler, bır anda bitirilen evlilikler, yalnız , çıplak , mutsuz gençler.
Kutlarım duyarlı yüreğinizi, yalan aşklara kınama , kendine gel insanoğlu uyarısı harikulade...
Gelip geçici aşk da var, sanırsın saman alevi
Delip geçici aşk da var, yıkar koskocaman devi!
Ne var ne yoksa mekanda, karardı dünyam bilumum
Ellerim bil ki yakanda; yatsıya kadar yandı mum!
Yıktın viran ettin evi, yuttun bütün sözlerini
Yalan mıydı kutsal sevi, bak, çevirdin gözlerini!
Hayvanlar gördüm otobur, beni ot yerine koydun
İnsanlar gördüm etobur, yedin beni, ancak doydun!
Hey gidi nankör mendebur, yenildin aşk savaşında
Düştü erler tabur tabur, sahteymişsin, ta başında!
Kendini aşan da olur, aşka yenik düşen de
Gül bülbüle yâr mi olur, şimdi hazan var gülşende!
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ŞAİRİM!...SELAM VE DUA İLE...