Bugün de yankılandı ölüm -inledi kan- Yaşamak sürgüyü çekmiş ardına -uzun ve siyah- Söyleyin güneşe;dilini kesmişler yeryüzünün -yaslı- Yalnızca yüzünü yırtan kadınlar ağlaşıyorlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yakınma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yakınma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
postmodern bakış açısı ve imgeleriniz farklı duygular hissettiriyor. her okunduğunda farklı bişeyler hissedebilirsiniz bu şiirde...sizi bir yere götürüp bırakıyor daha sonra yeni bir yere gideceğinizi bilmeden geri döndürüyor... anlatamadım derdimi ama böyle bişey işte:) tebriklerimle...
Süper Ben yukarıdaki Ozan arkadaşıma bir zerre olsun katılmmıyorum Herkesle iddiaya varım Bu Yüzde yüz şiir Öyle bir haz aldım ki Ben gönlümü midem kadar tanırım Bir kurbağa yutsam kusardım hemen Ama bu ballı şekerli bir şiir Yürekten kutlarım Arkadaşımın bir 10 yıl daha araştırma yapmasını şiddetle tavsiye ediyorum
10 yıldır söz sanatı üzerine araştırmalar yapıyorum ve akademik anlamda dersler veriyorum...Türk Şiir sisteminde yukardaki örneğin ikinci bir benzerini görmedim....Bu günlerde süslü nesir diye bir tarz çıkardı bazı sanat severler....Sizin yazdığınızı o grupta değerlendiriyorum...Yani süslü nesire güzel bir örnek vermişsiniz....Kafiye ve vezin zaten yok edildi....Ama serbes şiir yazmak ritimsiz olmaz....Ritim olmadığından bu tür serbest denemeler süslü nesir grubuna giriyor....