...YALNIZLIĞIMIN SESİ " Ç I Ğ L I Ğ I M D I R " ...
Yalnızlığımı mı bilmek istiyorsun ? Dinle o zaman . . . Yalnızlığımın sesi, ç ı ğ l ı ğ ı m d ı r . . . Yok oluşumdur . . . / Bitişimdir . . .
Sen yoksun ya Gönlüme bahar gelmez oldu artık Çiçeklerim açmaz oldu Güllerim soldu . . . Sen yoksun ya İçimde bir yangın Her şey tarumar Her şey yıkık - dökük Kalp kırık Yürek buruk Ve ben yitik / bitik... Ahh keşke şimdi bir ilaç olsa da Kalbimin kırıklıklarını Yüreğimin burukluğunu onarsa Onarsa da kurtarsa beni bu fail-i meçhul girdaptan Ve ben yitik kalmasam/olmasam
Ahhh sevgili ahh... Yittim belki ama hep / s e v d i m Gittim belki ama Ama senden ve hayallerimizden hiç gitmedim ki İstesem de gidemem zaten Çünkü ben hep sendeyim / seninleyim
Yokluğunu mu hissetmek istiyorsun ? Gözlerini kapat Ve sadece içindeki acıyı hisset Yalnızlığımın sesini duy ! Çığlıklarımı işit ! İşit ki beni anla, acılarımı gör . . .
Bu bir çırpınış mı Yoksa yok oluş mu B i l e m i y o r u m . . . Sadece / s u s u y o r u m . . . Sen de sus sevgili Ve dinle . . . ! Yalnızlığımın sesini Sessiz çığlıklarımı dinle ! Yok oluşlarımı gör Ve bitişimi izle . . . ! Bir sevgi nasıl biter, Bir sevgili nasıl yok olur... / Gör . . . ! İbret-i Alem görsün yok oluşumu Sen de gör sevgili, sen de . . . Gör ki; Fail-i meçhul bir adam olmaktan kurtul
Benden sonra kime Ya da kimlere yüzün sürersen Kimlerin elini tutarsan Kimlere ömrüm, canım dersen Beni / h i s s e t . . . ! Beni unutma yeter be ömür çiçeğim . . . Hayallerimizi aldatma bu bana yeter... Çünkü ben seni hiç unutmayacağım Ve hep sende / seninle olacağım . . Sen bilmesen / görmesen de Ben hep orda Hayallerimizin baş köşesinde olacağım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...YALNIZLIĞIMIN SESİ " Ç I Ğ L I Ğ I M D I R " ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...YALNIZLIĞIMIN SESİ " Ç I Ğ L I Ğ I M D I R " ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sinirlenişlerinizi yazdığınız mısralarda hissetim sadece.... Sizin anlamadiğınız ya da benim anlatamadığım tek bir nokta var ki bırakın el uzatmayı bir kenara, ben yüreğimi uzatmışım o kişiye daha ne olsun.. Hayatta nice şeyler vardır ki sizi o içinizdeki sevdayaya rağmen suskunluklara müebbet eder...Anlatılamayan nice şeyler...
Gel gelelim sizin nacizane örnek verdiğiniz kabul edilmeyen 3 şeye... Yine yanılgılarınız var desem umarım sizi kızdırmam tekrardan.. Fakat gerçekten olaya, AŞK a bi tek erkek gözüyle bakmamanızı temenni ederim.. Kız çirkin olabilir, fakat belki de içinin güzelliği dünyadaki bin güzel kız da bile yoktur..Hadi onu da geçtim özürlü diyorsunuz ya, eğer bana bi şey olsa ve sakat olsam ve sevdiğim sırf bu yüzden benden vazgeçecekse işte o zaman lanet ederim ben onun sevgisine.. OLmaz olsun öyle sevgi der ve Rabbime havale ederim... 3.sü ise hani başka bir sevdiği vardır diyorsunuz ya.. İşte ben o kadar alçalmadım ve alçalmam da... Sevdiğiyle arasını bozmak veyahut sürekli ona yaklaşmak gibi bir temennim olamaz.. Olursa işte o an bir tek kendime kızarım..Sevdiğim kişi başkasıyla mutluysa, bana susmak düşer.. O mutlu olsun yeter, der ve susarım....
Gerçekten de oturup bi düşünürseniz, bakış açınızı farklı yönlere de çevirirseniz benim size anlatmak istediğim AŞK'ı ve yürekteki tutkusunu hissedersiniz...
sinirlendiğimi de nerden çıkardın..sinirlenmedim ki.. ben tam olarak anlatamadım derdimi.. şöyle diyorum: bir kız bir erkeğe sevdalanırsa,ilanı aşk ederse, o erkek mutlaka kabul eder onun uzattığı eli.. etmezse şu üç şeyden kabul etmez; birincisi o kız aşırı çirkindir(orta halli bir kızı illaki kabul eder o erkek) ikincisi;o kız özürlü olabilir...ondan istemez karşısındaki adam.. üçüncüsü; adamın başka sevdiği vardır..o yüzden kabul etmez uzanan eli.. bunların dışında illaki bi şekilde olumlu yaklaşır erkek...bir kızı reddetme nezaketsizliğini göstermez..kızlar gibi...! ben bunu anlatmak istemiştim.. elbette gönlün kime uzanırsa onu seveceksin..bu üç maddelerden birinden dolayı yaklaşmıyorsa, başka gönüller aramalısın dedimdi:))
Sinirlenmenizin lüzmu yoktu efendim.... Evet kavuşamıyor olabilirim Ama uzaktan sevmesini de sonuna kadar biliriz biz... Siz merak etmeyin... Ewet haklısınız peygamberimiz öyle söylemiştir, ki gerçek aşk da zaten bu değil midir... birini gerçekten çok sevmek zaten diğer insanlara kör ve sağır olmak demektir... Temennileriniz için teşekkürler efendi... Bu sözlere binayen bana da inşallah demek düşer.... Saygılarımla...
anladım.. kavuşamıyorsan, uzaktan sevmesini de bil.. ondan kalan bi nesne,bi resim ne bileyim bişeyler varsa..o aşkı sürüklemeye yeter..en değerli aşk, uzaktan sevilendir.. birini elde ettinmi, ondan kaçacak bahane arar insanoğlu..artık onun cazibesi kalmamıştır..! ama gördüğüm kadarıyla senin gözün başka bişey görmüyor.. ne demiş peygamberimiz; bi şeyi çok sevmek,ona karşı insanı kör ve sağır eder... dlerim kavuşursun kaf dağındaki anka kuşuna:))
Amacım sizi susturmak değil, ama inanın hayat da beni susturuyor nice zamanlarda...ewet haklısınız her kadının uzattığı eli mutlaka bir erkek tutar fakat ben elimi uzattığımı değil, gönlümü uzattığımı istiyorum...Bu yüzden başkasını görmek için hiç çabalamadım, aslında görmek de istemedim diyebiliriz.. Çünkü insan birini sevdi mi başka bir erkek ya da başka bir kız olmamalı o kişi için.. Ben bu kanıdayım. Yanılıyorsam affınıza sığınırım.. Ayrıca Hiç bir acı zamanla unutulmuyor, aksine günden güne daha da artıyor... Hani kırılan bir vazoyu yara bandıyla yapıştırmaya çalışsanız da bir süre sonra yine eski kırık vazoyu karşınızda görürsünüz ya... işte yürek yaralarımızı da bunlara benzetirseniz ne demek isediğimi anlarsınız... hiç bir yara bandı yürekteki yarayı kapatmaz... Bu yara ister aşk yarası olsun, ister dost darbesi olsun, isterse de feleğin sillesi olsun...
cevaplarınız beni susturuyor... derdiniz aşk yarasıysa sadece...zamanla unutursunuz,bir başksını görene kadar(ama görmek için çaba göstermen lazım)onu sevdiren Allah bi başkasını da sevdirir..insan dediğin nedir ki??! yok başka sıkıntıların da var sa haklısınız derim..boynunuzu eğmekle.. bir hanımın aşk acısı çekmesini anlayamadım bi türlü..hemen hemen her kadının uzattığı eli bi erkek tutar..reddetmez..reddedilen hep erkek olmuştur diye biliyorum..?! sen biraz hedefini değiştir...çok karamsarlığın içine girmişsin.. diğer şiirlerini de okudum biraz...bu kimse baya saplanmış gönlüne mıh gibi. atalarımız ne demiş; çivi çiviyi söker..sen o çiviyi sök bi başka çiviyle:))
Durumum cidden bu kadar içler acısı mı.? Fakat ben illa karamsarlık bakış açısıyla bakacağımı idda etmiyorum ki... Ben de istemez miyim şu hayata hep gülen yüzle bakmak, mutlu olmak ve tıpkı sizin gibi yeri geldiğinde insanlara bunu anlatmaya çalışmak... kaç kez, kaç defa istedim bir bilseniz.. Fakat şu hayatta insanın istedikleri olmadğı gibi benim bu isteğimde olmuyor.. Çünkü her geçen gün hayattan darbe yemekten, tam ayağa kalkıp toparlandığım vakit yere düşmekten/ düşürülmekten çok yoruldum anlıyor musunuz..
Sorunuza gelecek olursam; ewet nasibimizden fazlasını istemek hakka isyandır... fakat kimse nasibinin ne kadar olduğunu bilemez ki... sadece ister.. el açıp yalvarır Rabbine... Haklısınız belki de benim nasibim sdce şu dünyada tek bir defa sevildiğimi bilmekmiş...
kim hayata hep böyle bakabilyorki..?! ben yılanın zehirinde panzehiri de görenlerdenim..neşelenmem bu yüzden. sizi biraz karamsarlıktan kurtarayım istedim..ama gözün bişey görmüyor.. hani adamın biri niye ayakkabım yok diye dertleniyormuş da, sonra bakmış ki ayakkabı giyecek ayakları dahi olmayan başkasını görmüş ya.... sen de böyle bak hayata..nasibimizden fazlasını istemek hakka isyan değilmidir..?
Siz hayata karşı hep böyle bir bakış açısı içerisinde misiniz gerçekte, yoksa sırf beni karamsarlığımdan kurtarmak için mi böyle bi yaklaşımdasınız diye sorsam affınıza sığınarak.. Eğer ki gerçekten hayata hep neşe dolu bakabiliyorsanız tebrikler diyorum, fakat beni karamsarlığımdan kurtarmak için ise kurtulmam biraz zor malesef.. söylediğiniz, tarifini verdiğini iksirlerin hiç biri fayda sağlamıyor malesef... ama yine de teşekkürler..
demek bu kadar vahim durum..?! dur ben sana bi kür vereyim: iki diş sarımsak,bi baş karanfil,üç yılgın otu,az papatya yaprağı, bir dikenli beyaz ve kırmızı gül,kırık dala tünemiş bıldırcın yumurtası(bir adet) ala karga gagasıyla bi güzel karıştıracaksın...ha bu arada bir iki damla gözyaşını da ilave etmeyi unutma..seher vakti bir fiske...öglen arası iki fiske,yatsıdan sonra üç fiske şeklinde gönlüne vuracaksın(saçından bi ilmek yapıp bağlayarak da vurabilirsin bunları)..sonracıma gece yastığının altına koyacaksın geri kalanı..gerisi Allah kerim.. üç gün mü desem beş gün mü desem,illaki gelecek işte..!sen Allaha tevekkül et..tefekküre dal..tadili erkana riayet et..az da şükret.ve illaki sabret.bu karamnsarlık değildir ilelebet.. ama mutlaka, illaki katiyen beni affet:))