(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nar-ı Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nar-ı Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teslimiyetimle Kadınlığım Ve çocukluğum. Hepsi ellerinde can buluyor.
Işıkları kapatıp Biz ’i yakıyorum.. harika bir şiirdi duygu yüklü baştan sona akıcı kutlarım efendim saygılar sevgiyle kalın ayrıca bursa da yaşıyor olmanızda onur verici hem şehirliniz den saygılar sevgiyle kalın efendim.
DEĞERLİ KALEM MERHABALAR; SEVGİNİZ DAİM, YOLUNUZ UMUT VE MUTLULUK YOLU OLSUN..GÜZELÜ VE ANLAMLIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM KALEMİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA..
Yangının sonunda Vişneli çikolatalalı pasta gibi oluyoruz.
Biraz tatlı Biraz ekşi bir tad tebelleş oluyor dudaklarımıza.
“Bizim gibi.” Deyip Bir ucundan Sen bir ucundan Ben.
Doya doya başlıyoruz Doyumsuzluğuna Bizdeki Biz gibi.
FAİZE KISACIK (leb-i şima)
Gül yürekli şairim okurken yutkundum her bir satırııda ancak en son satırlar bir başka anlamlı ve özle yüreğine sağlık gönülden kutluyorum kalemin hiç susmasın hep yazsın bizler okuyalım...Sevgilerimle
günaydın Bir dünya var aniden ikiye bölünen yarısı sen yarısı ben oluyoruz tıpkı birleşince yasak elma gibi olan ve aşk doğuyor sevdaya dair tüm dilleerden ama aşıkları oluyoruz hiç bir zaman kavuşamayan
Sevginin gücünü yüreğimizde duyarak yaşamayı ilke edinirsek yaşamın renklerini, güzelliklerini görme ve algılama şansımız daha çok olacaktır. Sevgi dolu yüreğinizden, duygusuyla, anlatımıyla çok güzel bir şiir okudum. Saygı ve sevgi ile kalın.