Okuduğunuz şiir 25.11.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
S.O.S.
Yâr Bu aralar Kar yağıyor buralara Bir de ar…
Vefakâr ve cefakâr kelimeleri Artık kalktı rafa Sefakâr yaşamak moda oldu, Kâr oldu…
Bu yüzden Özlemlerin yerine Özentilerle beslediğimiz tin Kınını yırtıp Hançerledi masumiyeti…
Genelevleri kapatıp Genelleşen evler çoğalttık Çatlamış ar damarlarının Kuytu gölgelerinde…
Ölümsü bedenlerin Buz kesmiş izbelerinde Ruhsuz doğacak Yaşayan ölülerin Günahlarını sırtlandık Anlık şehvetlerin Sahte yangınlarıyla…
Ve hâlâ Cürmü meşhut cinayetlerimizden Gayri meşru günahlar doğuyor Şefkatsiz kucaklara…
Kalan değerleri de yitiriyoruz bir bir… Aşkla özlem sefil düşüyor ellerimizden Gözlerimizden fışkırıyor arsız bir kibir… Hileyle yalanda şimdi herkes pir, Herkes ehil..
Pandoranın kutusunu açmış iblisler Ay pusa bürünmüş Yıldızlar sönmüş
Nehirler diz boyu irin akıyor Zebaniler kan çalmışlar denize Şehrin şebekelerine kir sızmış Gözlerimize kin! Ne olur; Hayattan çekin bütün iğrençlikleri Dünyaya biraz da aşk ekin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S.O.S. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S.O.S. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eskilerde yüreği cesur bedeni korkaktı şimdilerde beden cesur yürek korkak olmuş sadece onlarmı o onalrın içinde biz de değilmi hep etrafımızı yargılarız bizde onlardanız aslında
saygılar
aheste tarafından 12/29/2012 2:53:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
aheste tarafından 12/30/2012 6:39:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Pandoranın kutusunu açmış iblisler Ay pusa bürünmüş Yıldızlar sönmüş *************************** Muhteşem imgeler... Günün şiiri olmayı çok hak eden özellikte ve güzellikte idi.. Tebrik ve takdirlerimle efendim...
Nehirler diz boyu irin akıyor Zebaniler kan çalmışlar denize Şehrin şebekelerine kir sızmış Gözlerimize kin! Ne olur; Hayattan çekin bütün iğrençlikleri Dünyaya biraz da aşk ekin…
Harika dizelere tebrikler ...akıcı ve düşündüren di eser...selamlar esenlikler...
serapertence tarafından 11/29/2012 1:24:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
şiiri beğenerek okudum kullanma klavuzuna göre kullanılmalı hayat yoksa hasar veririz bozulur sezen'in şarkısı çok uymuş çoktebrikler en içten sevgilerimle ve en içten saygılarımla
Tek kelimeyle ifade edecek olursam eğer muhteşem bir şiir.İnanılmazdı, okurken kendimden geçtim resmen.Emeğinize, kaleminize, yüreğinize sağlık.İçten kutluyorum, Ali Bey.Saygı ve selamlarımla.
Nazik ziyaretinize ve şiirime bıraktığınız imzaya teşekkür ediyorum.
'MONA ROSA' dan seçilen bu özel satırı kullanma nedeniniz nedir? Benim çok sevdiğim bir şiir olduğunu ve seslendirdiğimi bildiğinizden mi? Yoksa tesadüf mü? Merak ettim cidden.
Nehirler diz boyu irin akıyor Zebaniler kan çalmışlar denize Şehrin şebekelerine kir sızmış Gözlerimize kin! Ne olur; Hayattan çekin bütün iğrençlikleri Dünyaya biraz da aşk ekin… ************************************ İmtihan Nefsaniyetin ve Ruhaniyetin kavgası Hele de bu asırda Kurtla Kuzu yanyana Herkes her şeye şahit
Başarınız dami olsun şair, kötülüğe muhalefetiniz yeter
Kalan değerleri de yitiriyoruz bir bir… Aşkla özlem sefil düşüyor ellerimizden Gözlerimizden fışkırıyor arsız bir kibir… Hileyle yalanda şimdi herkes pir, Herkes ehil..
ŞU TEMA DAKİ GÜZELLİKLER OLSA NE OLUR TÜM İNSANLIKTA?NE YAZIK Kİ ÇOK HAKLI DİZELER DUYARLI YÜREĞİNİZEMAHİR KALEMİNİZE SAĞLIK BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN.SELAMLARIMLA.
Estağfürullah sizler anlam dolu bu eserinizle ziyaret edilmeyi hak ettiniz şair dost.
Bizlere bu içerikte bir şiiri okuttuğunuz için asıl bizler sizler teşekkür ediyoruz nice güzel şiirlerde buluşmak dileğiyle muhabbetle Selam ve DUA ile kalınız.
Siz, gerçek bir dostsunuz. Bir gün naklen tanışmayı diliyorum :) Ayrıca nazik ziyaretinize ve şiirime bıraktığınız imzaya teşekkür ediyorum. Allah'a emanet olun. Selam ve dua ile
şimdilerde
beden cesur yürek korkak olmuş
sadece onlarmı o onalrın içinde biz de değilmi
hep etrafımızı yargılarız
bizde onlardanız aslında
saygılar
aheste tarafından 12/29/2012 2:53:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
aheste tarafından 12/30/2012 6:39:14 PM zamanında düzenlenmiştir.