(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERİSİNİ GEL SEN ANLA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERİSİNİ GEL SEN ANLA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çaylarıma dem katarsın Kuşlarıma yem atarsın Ebr-u Nisan nem satarsın Gerisini gel sen anla!
Gözlerinde yanar ışık Gönül kuşum sana âşık Sinemde bir gül sarmaşık Gerisini gel sen anla!
Biriciğim gel tut beni Gözlerinde uyut beni Dizlerinde unut beni Gerisini gel sen anla!
......Bir dere kenarında akan suyun şırıltısının verdiği huzur ve keyifle okuduğum duygu dolu sevda dizeleriydi. .....Yaşayan yürek ve yazan güçlü kalem sahibini kutluyor en güzel sevda çiçeklerini bırakıyorum dizeler arasına. .....Saygılarımla kalın.
Sen başımda sis gibiydin Uçup gittin yel zamanla Öyle derin his gibiydin Gerisini gel sen anla! --------- Usta kalemden yansıyan güzel bir şiirdi keyifle okuduğum ellerinize sağlık:)
Çaylarıma dem katarsın
Kuşlarıma yem atarsın
Ebr-u Nisan nem satarsın
Gerisini gel sen anla!
Gözlerinde yanar ışık
Gönül kuşum sana âşık
Sinemde bir gül sarmaşık
Gerisini gel sen anla!
Biriciğim gel tut beni
Gözlerinde uyut beni
Dizlerinde unut beni
Gerisini gel sen anla!
......Bir dere kenarında akan suyun şırıltısının verdiği
huzur ve keyifle okuduğum duygu dolu sevda dizeleriydi.
.....Yaşayan yürek ve yazan güçlü kalem sahibini kutluyor
en güzel sevda çiçeklerini bırakıyorum dizeler arasına.
.....Saygılarımla kalın.