(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"NUTFE" (ıı) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"NUTFE" (ıı) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ KARDEŞİM.bİR BEYİT YAZMIŞSIN AMA ANLAMI TAM OLARAK AÇIKLANMAĞA KALKSA,SAYFALAR DOLUSU YORUM YAZILABİLİR.DARVİNCİLERİN NAZARİYELERİ ARTIK İFLAS ETTİDE ,ARADA BİR BAZI BEYNİ SULANMIŞLAR ÇIKABİLİYOR,BİRDE ŞÖYLE,BÖYLE DİYE YORUM YAPIYORLAR.ALLAH NE DİYOR KİTABIMIZDA '''''BEN İNSANLARI VE CİNLERİ ,ONLARA KENDİMİ TANITMAK İÇİ,N YARATTIM.'''' ''''BEN BİR GİZLİ HAZİNEYDİM,BİLİNEYİM DİYE İNSANLARI YARATTIM''''' DİYOR.ALLAH'IN ARŞI ÖNCE SU ÜZERİNDEYDİ,İNSANI YARATMADAN ÖNCE.YERYÜZÜNÜ VE TEK HÜCRELİYİ YARATTIKTAN SONRA GÖĞE SALTANAT KURDU VE GÖKLERİ VE SEMAVATI YARATTI.NUTFENİN ANLAMI ASLINDA,TEMİZ SU,MENİ DİR AMA KURANDA BAZI YERLERDEDE DERKİ BEN SİZİ HAKİR BİR SUDAN YARATTIM DER.ŞİMDİ....BURADA ŞU VAR.NE ERKEK ,NE KADIN,TEK BAŞINA TAŞIDIĞI HÜCRELERLE YANİ SPERM VE YUMURTA İLE HİÇ BİR VARLIĞA SEBEP OLAMAZLAR. O ZAMAN NUTFENİN GERÇEK ANLAMI,ERKEK VE DİŞİ HÜCRENİN BİRLEŞİP MEYDANA GETİRDİĞİ YENİ OLGUYA BİZ NUTFE DEMEK ZORUNDAYIZ.İŞTE SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ O NUTFEDE NELER SAKLIDIR.BİTEK HÜCRE İLAHİ BİR EMİRLE BÖLÜNEREK,ÇOĞALARAK ÇOCUĞU OLUŞTURUYOR.nE BÜYÜK BİR MUCİZE.öNCE CENİN ANAKARNINDAYKEN ,PARMAKLARININ ARASI PERDELİ .SONRA O PERDELERİ YAPAN HÜCRELER ÖLÜP YOK OLUYOR VE PARMAKLAR OLUŞUYOR.bEN BİR TEK BUNU ÖRNEK VERECEM.DARVİNCİ SAPIKLAR HALA HALA İNANMIYORLARSA ,HİÇ OLMAZSA BİR DEFA KİTABIMIZIN MEALİNİ OKUSUNLAR.ONDAN SONRA SAVUNSUNLAR FİKİRLERİNİ.ALLAH İNSANA AKIL FİKİR CÜZİ İRADE VERDİ.HANGİ HAYVANDA VAR BU.ÇOK GÜZELDİ BENİDE COŞTURDUN.KUSURA BAKMA ÇOK FAZLA YAZDIM.BANA KALSA SAYFALAR DOLDURABİLİRİM BU KONUDA.çÜNKÜ KİTABIMIZIN MEALİNİ 5 DEFA OKUDUM.aLTI YÖNDENDE İNCELEMESİNİ YAPTIM.HEMEN 11 KERE FALAN OLUYOR.KUTLARIM SİZİ KARDEŞİM.....
SAYIN ARKADAŞIM,ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLIYDI.KUTLARIM PUANIM TAM.ŞİMDİ ŞİİRİNİZE VE YORUMUMA UYGUN İKİ GÜZEL SÖZ EKLİYORUM.HOŞÇAKALIN
“Sen Mevlâ’yı seven de / Mevlâ seni sevmez mi? Rızasına iven de / Hak rızasın vermez mi? Sen Hakk’ın kapısında / Canlar feda eylesen Emrince hizmet etsen / Allah ecrin vermez mi? Sular gibi çağlasan / Eyyub gibi ağlasan, Ciğergâhı dağlasan / Ahvalini sormaz mı? Derde dermandır bu dert / Dertliyi sever Samed, Derde dermandır Ehad / Fazlı seni bulmaz mı?”
suzan çelik tarafından 11/24/2012 8:20:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir damla "nütfe" de ne sırlar saklı! Maymunun erer mi bu sırra aklı? ...
Hülvani BAŞTUĞ
21/11/2012 .. Not; Darvinciler’inde bu sıra aklı ermez !!!!!!!!!! ..
Her yaratılan canlının gücü dahilinde akıllarının erdiği ilimler vardır elbet bunları saymak mümkün değil yalnız maymun darvinden daha akıllı olduğu aşikar çünki maymun darvin gibi aslını inkar etmiyor birde darvin insan kılıklı şeytandı.Hoş bir değerlendirme idi yüreğine sağlık kardeşim kalemin daim olsun Selam ve dualarımla A.E.O
Bir beyit, bin sayfaya sığmaz mana...Rabbim bizleri akıllı varlıklardan eylesin görüntü olarak da, zihinsel ve hissiyat açısından da... Muhteşemsiniz üstadım... Kalbi şükranlarımı, baki selamlarımı yolladım....
Azot ve flor testleri onların sahtekarlığını ortaya çıkardı. Artık fazla seslerini çıkaramıyorlar. Ama yine de inatçı bazı ateistler var . Kalemine sağlık Hocam. Selam ve saygılarımla.
Ey insanlar, şayet dirilişten yana bir kuşku içindeyseniz, bilin ki: Biz sizi, (önce) topraktan; sonra "nudfe"den(meniden), sonra bir "alak"tan(zigotdan), sonra biçimi, belirli- belirsiz bir "muzğa"dan(embriyodan) yarattık. (Bu) sizin için apaçık bir beyandır. Dilediğimizi, tayin edilmiş bir süreye kadar, rahimlerde tutuyoruz, sonra sizi bebek olarak çıkarıyoruz, sonra da erginlik çağına eriştiriyoruz. Sizden kiminizin, hayatına son verilmekte; kiminiz de, ilimden bir şey bilirken, hiçbir şey bilmez durumuna; yani ileri yaşlılığa döndürülmektedir. Yeryüzünü, kupkuru-ölü görürsün, ancak Biz, onun üzerine su indirdiğimiz zaman; titreşir, kabarır ve her güzel çiftten bitirir.
Ziya hocam eyvallah çok teşekkür ediyorum ayetin açıklamasını teferruatla yapmışsınız umarım evrimciler dawrinciler nereden yaratıldıklarını iyice anlamışlardır.Selam ve DUA ile kal dost kardeşim.