Delilik ile bilgelik… Ruh ile akıl… Aşk ile şehvet…
Ve Ölüm!
Saklandılar koynuna kederin Çarparak Hiçliğin yer altı nehirlerindeki bazalt kayalara Savrulup durdular Kiremit renkli Ayazma sonbaharlarında ///
::
Gecenin bir yarısı; Tutuverdi ruhu kahpe anneyi hıçkırık Kulak kesildi çocuk… Ve ay… Ve sessizlik… Kıvılcımları salya saydamı doyumsuz zımparanın Asırlar sürdü sanki Günaha sürtünen iğreti ıslak sesi
Gecenin bir yarısı; Dikenli çalılarında üzüm bağlarının Toplanıverdi milyonlarca çekirge Maharetli melekler Örüyorlarken azize taçlarını günaha İğrenç görüntülerine şükür Kemire durdular vicdanı
Gecenin bir yarısı; Sarılıverdi küfrün güçlü elleri Masum bir duanın hayli çelimsiz boynuna Çırpınırken acı içinde tüm organlar Özlü sözler fısıldandı kulaklara… Şeytan telifli!
-O yüzden Alabiliyorken hala nefes Dinle kulağındaki ilahi sesi…
-Ve uy bana…
-Not-
Öğretisi bozulan fani Çakıverdi kafatasına on beşlik çivileri Ve girişti Mezar taşına kaktıracağı sedefleri Zanaatkar ellerine teslim edebilecek Ölümsüz bir mermer ustasının Mümkünsüz arayışına…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayazma Sonbaharı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayazma Sonbaharı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğru kelimelerdi " aşk masum değil " ..... hem de hiç... ve çağrılırken doğrusuna , kulağımıza fısıldayan , koynumuzda şeytan ... yapışık kalmışız ... oysa her şeyin becerisinde insan..
Evet şair kesinlikle masum değildir aşk ve şeytan asla terketmez ruh yoldaşımızdır bizim... ((: Resim tespiti nokta atışıydı...Değer kattınız şiirime...Sevgimle.